כלי התקשורת בהודו מדווחים היום (ג') על תאונת עבודה מזעזעת, במהלכה ראשה של אישה נערף כשעלתה במעלית. האישה בת ה-48, סושילה וישוואקארמה, הועסקה כעובדת ניקיון במפעל לייצור פלסטיק, במדינה ההודית אוטר פראדש. כמו בכל יום היא הגיעה לעבודה בשמונה בבוקר וניקתה את קומת הקרקע.
כשסיימה עלתה למעלית המשא - שמשמשת להעברת חומרים כבדים ומוצרים, אך מותרת לשימוש לעובדים - ועשתה דרכה לקומה הרביעית. דבר שחשוב לציין לגבי מעליות מסוג זה הוא, שבדגמים מסוימים הן פתוחות כמעט לחלוטין, כמו במקרה הזה. המשמעות של זה היא שברגע שמוציאים החוצה יד או רגל או ראש זה עלול להיות מאוד מסוכן.
 
אף על פי כן, בעוד וישוואקארמה עשתה דרכה למעלה היא נשענה על מעקה הכניסה של המעלית, הוציאה את ראשה והסתכלה מטה. כתוצאה מכך, כשהמעלית הגיעה לקומה השלישית, ראשה נתקע בין המעקה לתקרת הקומה הרביעית ונערף מיד. למרבה הזוועה, בעוד ראשה נפל מטה לקומת הקרקע, גופה שנותר במעלית עשה דרכו לקומה הרביעית

על פי ה"טיימס אוף אינדיאה", היא האזינה למוזיקה או דיברה עם מישהו בסמארטפון בזמן ששהתה במעלית. כשראשה ספג את המכה האוזניות עדיין היו באוזניה, והסמארטפון נותר בידה, בגופה שלה בקומה הרביעית. ארבעה עובדים שחזו בתאונה המחרידה התקשרו מיד למשטרה, אך אף אחד מהם לא ידע להגיד למה היא נהגה בצורה כל כך מסוכנת.

יחד עם זאת, על פי חלק מהדיווחים ראשה נערף כי האוזניות נתקעו בחלק הקדמי של המעלית והיא לא הספיקה להשתחרר בזמן. נכון לעכשיו הנושא נמצא בחקירה, ונבדקת גם האפשרות שהמעלית הייתה מקולקלת.