מי לא אוהב לירות גומיות משרדיות מידי פעם? גם כאנשים מבוגרים, רובינו נהנים לעיתים לעשות זאת, בעיקר כשזה מכוון לעבר מישהו ממש מעצבן. אבל בעוד אצלנו בישראל זה לרוב לא יסבך אתכם בצרות (אולי פרט לכך שירו עליכם גומיות חזרה), במדינות אחרות זה יתקבל קצת פחות טוב. כך למשל אם אתם מתכננים להגיע לסינגפור, כדאי שתדעו ששם סביר להניח שיתנו לכם קנס על דבר כזה, מאחר שזה מחשב לפגיעה באיכות הסביבה.



את הלקח הזה למד בדרך הקשה אחד התושבים בעיר - המדינה האסייתית, לאחר שנתפס יורה גומיות משרדיות על הכביש. צילום של הקנס עלה בשבוע שעבר לטוויטר, ובו נכתב כי "החברה הלאומית להגנת הסביבה" של סינגפור מאשימה את הגבר בהשלכת גומיות במקום ציבורי. 



"גורמים בחברה להגנת הסביבה הבחינו בגבר הולך לכיוון מכוניתו ויורה גומיות משרדיות באוויר בזו אחר זו", מסרו נציגים של החברה לאתר Channel News Asia, "הגומיות נחתו על כביש ציבורי, והם הודיעו לו שהוא ביצע עבירה ונתנו לו את הקנס".

הדבר החיובי היחיד שהיה ניתן להגיד על העבריין המזהם הוא ש"הוא שיתף פעולה לאורך כל ההליך". הנציגים ניצלו את ההזדמנות כדי להעביר מסר לכל מי שמגיע לסינגפור: "אנחנו רוצים להזכיר לציבור שלהשלכת פסולת יש השלכות סביבתיות, ושמירה על סביבה נקייה היא הדבר האחראי והאדיב לעשות, מבחינה חברתית".

via GIPHY