אנחנו יודעים שלמצוא דייטים זה קשה, אבל תסכימו איתנו שצריך להיות ממש נואש כדי להחליט שזה לגיטימי לצאת עם בן משפחה רחוק או חורג. מחריד ככל שזה יהיה, יש לא מעט אנשים שעושים זאת, כשהאחרונה ברשימה היא אלמנה בת 46 ואמא לילדים מאוסטרליה. לדבריה, היא החלה לנהל קשר רומנטי עם הבן החורג שלה לפני כחודש, אבל לא מבינה למה הילדים שלה ניתקו איתה קשר בגלל זה.

במכתב ששיגרה השבוע לאיימי דיקינסון, בעלת טור יעוץ באתר The Mercury News, היא סיפרה שהתחתנה עם בעלה המנוח לפני 25 שנים, ונולדו להם בן (21) ובת (25). בנוסף לכך, יש לבעלה בן (21) מנישואים קודמים, שלאחר מות הבעל עבר לגור יחד איתה ועם בנה. ארבעה חודשים לאחר מכן, השניים הבינו שהם לא יכולים יותר להתעלם מהכימיה שיש ביניהם והחלו לנהל רומן סוער.

באופן לא מפתיע, כשלילדיה הביולוגים נודע על כך הם נגעלו וסרבו לדבר איתה. "הילדים שלי מתכחשים לי בגלל זה, הם אמרו לי שהקשר שלנו דוחה, בטעם רע ולא ראוי", היא כתבה לדיקינסון, "אבל מהצד שלי אני רואה את זה ככה - מלבד פער גילאים של 25 שנים, שנינו רווקים, שנינו אנשים בוגרים ואין בינינו קשר משפחתי".
 
שכבה עם הבן החורג ואיבדה את ילדיה הביולוגים. אילוסטרציה: אינגאימג
שכבה עם הבן החורג ואיבדה את ילדיה הביולוגים. אילוסטרציה: אינגאימג

 

האלמנה הוסיפה שהיא לא מבינה מה הבעיה, בייחוד לאור העובדה שהכירה אותו רק כשהיה כבר בוגר: "לא גידלתי אותו ולא הכרתי אותו אפילו עד שהוא היה בן 15, כשהתחתנתי עם אבא שלו". אבל מה שהאישה שכחה הוא, שיש קשר ביולוגי בין הילדים שלה לבין בנה החורג, שהוא בעצם אחיהם למחצה.

את זה דיקינסון דאגה לציין בתגובה שלה, ולא יכלה שלא להסכים עם הילדים שלה. "הם תופסים את הבחירה שלך לקיים יחסים מיניים עם אחיהם למחצה כמגעילה, לא ראויה ולא הולמת. זה פחות או יותר מסכם את העניינים בשבילי", כתבה לה, "הצעיר הזה קשור ביולוגית לילדים שלך והוא עבר לגור איתכם כבן משפחה. מה שקרה בהמשך הוא פשוט מגעיל".