קוראים אדוקים של המדור בטח יודעים כמה אנחנו אוהבים סיפורי בגידות עסיסיים, בייחוד כשבסופם יש גם נקמה. יחד עם זאת, לא יכולנו שלא לחוש קצת רחמים כלפי תושב קולומביה ג'אירו ורגס, שחטף עונש כפול ומשפיל במיוחד על כך שלא היה נאמן לאשתו. לפי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, ורגס נתפס על חם בידי אשתו לפני שבועיים, במוטל בעיר הנמל ברנקייה, בירת מחוז אטלאנטיקו. 


הוא התחנן בפניה שתסלח לו ולא תתגרש ממנו, וזו הסכימה בתנאי אחד - שהוא ישכב עירום על מכוניתה בעודה נוסעת ברחבי העיר. הבעל נענה לבקשתה  וכך באחר צהריים חמימים ב-15 במאי הוא התפשט, נשכב על רכבה והוסע ברחוב ראשי ועמוס בעיר, מה שגרם לפקק תנועה בגלל נהגים סקרים שעצרו להסתכל, לצלם ולצחוק.

נכון לעכשיו, הרשתות החברתיות בקולומביה מלאות בסרטונים ותמונות מהאירוע המשפיל, בו אפשר לראות את הבעל הנבוך שוכב עירום על הרכב כשהוא מסתיר את פניו באמצעות מגבת. לצערו הרב, המשטרה נקראה לבסוף למקום כדי להחזיר את הסדר לכביש, ורגס והנהג נעצרו על גרימת מטרד ציבורי. בנוסף לכך, שניהם חטפו קנס של 150 דולרים כל אחד. בשלב זה לא ברור אם האישה היא זו שנהגה במכונית או שהיא נידבה למשימה אדם אחר.