אם היה נופל לכם אוכל על הרצפה במקום ציבורי, האם הייתם זורקים אותו לפח באכזבה, או אוכלים אותו בכל זאת? זאת השאלה הנצחית שהעסיקה את האנושות מאז ומתמיד, ועלתה שוב על סדר היום בעקבות סרטון משעשע בו נראה גבר אוכל נאצ'וס שנפלו לו על הרצפה. הסרטון, שהועלה לרשתות החברתיות של חדשות הספורט barstoolsports, תועד לפני מספר ימים בסיומו של משחק בייסבול במיניאפוליס.

מעט ידוע על הכוכב הראשי שלו, פרט לכך שהוא נצפה בידי המוני אנשים אוכל את החטיף בהנאה ובנחישות, כאילו הוא לבד בעולם. למרבה האבסורד, הסרטון זכה לכותרת "חוק חמש  שניות" - לפיו בפרק זמן זה אוכל שנפל על הרצפה לא צבר חיידקים, ולכן ראוי למאכל - זאת למרות שהבחור הרעב אכל את הנאצ'וס במשך יותר מחמש, עשר ואפילו שישים שניות.

אומנם הסרטון עלה לרשתות לפני זמן קצר בלבד, אך כבר זכה להמוני צפיות ותגובות ועורר מחלוקת קשה בין הגולשים. היו רבים שהבינו את כאבו, בייחוד הגולשים בפייסבוק, כשאחד כתב: "הייתי עושה אותו הדבר בדיוק אם הייתי משלם 13 דולר על נאצ'וס שקניתי במשחק". גולש אחר הוסיף בהומור: "כשהחברים שלכם טוענים שהם לא אוכלים מהרצפה אבל יש לכם ראיות חותכות לכך". גולש נוסף מלא חמלה כתב: "הייתי קונה לו חדש, הגבר הזה באמת יודע איך להעריך אוכל".

אחרים היו קצת פחות תומכים, בעיקר הגולשים בטוויטר, כשאחד הציע: "99% שהוא שיכור". אחר הוסיף כי "זה פשוט דוחה", וגולש נוסף כתב בלעג: "הוא בטח חשב שהחוק הוא חמש דקות". שאר הגולשים בטוויטר, כיאה למדיום הזה, הסתפקו בגיפים כדי להביע את דעתם בנושא.