צריכים סיפור שיעזור לכם להחזיר את האמון באנושות? אם כן, אתם חייבים לשמוע על האישה המדהימה הזו מבריטניה, שמקדישה את כל חייה לטיפול בכלבים נטושים והצלתם. בקי שאטלוורת' בת ה-33, מתגוררת בצפיפות אך בכיף עם בן זוגה קווין ו-22 הכלבים שאימצה, בעיירה רוצ'פורד, מחוז אסקס.


היא כלל לא תכננה לאמץ כל כך הרבה מהם, אבל כל זה השתנה כשהתחילה לעבוד כמאלפת ומשקמת כלבים נטושים. "בהתחלה תכננתי לאמץ רק כלב אחד או שניים. אבל אז התחלתי לעבוד בעמותה אליה מגיעים כלבים נטושים לצורך שיקום ואילוף, לפני שיהיה אפשר למצוא להם בית חם", בקי סיפרה לחדשות caters.

מאחר ותהליך השיקום של הכלבים היה ארוך, היא הספיקה כבר להכיר אותם לעומק ולהקשר אליהם, מה שהקשה על הפרידה מהם: "הרבה מהכלבים עברו התעללות, ולקח הרבה זמן לגרום להם לבטוח שוב באנשים", הסבירה, "אז עד שכבר סיימתי לאלף אותם, התאהבתי בהם ולא יכולתי להשאיר אותם מאחור".



כמובן שמדובר בהמון באחריות שלא מתאימה לכל אחד,שדורשת הוצאות כלכליות אדירות והמון השקעה, פיזית ונפשית: "החיים שלי סובבים סביבם, אני לא יכולה לצאת לחופשה כי אף אחד לא מוכן לקחת על עצמו את האתגר של טיפול ב-22 כלבים בבת אחת". לשמחתה הרבה, קווין חובב כלבים גם הוא, ומבין שהוא צריך לישון בחדר האורחים כדי שהכלבים ישנו יחד איתה: "הכלבים ישנים ברחבי הבית - החל מהספה ועד למיטה הקטנה הנוספת בחדר השינה ולמיטה שלי". 
 
למרות ההשקעה האדירה, בקי מודה שהיא לא מתחרטת לרגע, ורק עצוב לה שהיא לא יכולה לאמץ עוד. אבל לפחות היא יכולה להתנחם בכך שהיא עושה משהו ממש מדהים עבור הרבה מאוד כלבים. "אני מגיעה ממשפחה אוהבת כלבים, ואני מאוד אוהבת את כל הכלבים שלי", סיפרה, "אני לא מבינה איך מישהו היה מסוגל לפגוע בהם. חלק מהם עברו התעללת קשה, לכן אני מרגישה שזו חובתי להחזיר להם את האמון בבני אדם ולגרום להם להרגיש שוב אהובים ובטוחים".