ה"פרום" - נשף סיום התיכון - אומנם עשה "עלייה" רק בשנים האחרונות, אבל בארה"ב הוא נחשב מאז ומתמיד לאירוע החשוב ביותר בקרב תיכוניסטים. למעשה, אלו שמסיבה כזו או אחרת לא יכלו ללכת אליו, מצטערים על כך במשך כל חייהם, גם כשכבר הפכו בעצמם להורים. 



כזה הוא גם המקרה של הלן דניס בת ה-97, תושבת רוד איילנד, שפספסה את האירוע הנוצץ  לפני עשרות שנים ולא הצליחה להשתחרר מהמחשבה עליו. כשהיא הייתה בתיכון זה היה בתקופת השפל הגדול ומשפחה התקשתה במיוחד מבחינה כלכלית. המשמעות של זה עבורה הייתה שהיא נאלצה לוותר על נשף סיום התיכון שלה, זיכרון שלא חדל להכאיב לה מאז.




היא סיפרה על כך לחדשות NBC 10: "אף פעם לא הצלחתי להשתלב, לא הצלחתי לעמוד בקצב של שאר הילדים. היינו בתקופה של משבר כלכלי והיה לנו מעט כסף". לצערה, בעקבות זאת היו אירועים נוספים שהיא פספסה במהלך חייה, כמו למשל להשתתף במסורות חג מסוימות (כמו לשבת על הברכיים של סנטה בחג המולד).



לשמחתה הרבה, הנכדה שלה ג'ולי החליטה לעשות משהו מקסים עבורה - לעזור לה לעשות את כל הדברים שתמיד רצתה לעשות ולא יכלה. "עשינו הרבה דברים שהיא אמרה שהיא לא עשתה מעולם", סיפרה ג'ולי, "היא אמרה הרבה פעמים שלא זכתה ללכת לנשף סיום התיכון שלה". כדי לדאוג שזה יקרה, ג'ולי שאלה את מנהל בית הספר התיכון של בנה אם תוכל להגיע ל"פרום" יחד עם סבתא והוא לחלוטין תמך ברעיון. 



למחרת, היא העניקה לדניס כתר, שמלה והזמנה אישית והשתיים הלכו לחגוג. בצילומים מהאירוע, אפשר לראות את דניס רוקדת עם גבר חביב שפגשה בנשף ומבלה בנעימים. "אני מרגישה מבורכת שאני יכולה לחלוק איתה כמה מזיכרונותיה", אמרה ג'ולי, "אני תמיד אזכור את הערב הזה".