למי מאיתנו לא קורה לפעמים שהוא נכנס בטעות לשירותים כשמישהו כבר בפנים? אם זה קרה לכם יותר מפעם אחת, אתם בטח יודעים כמה זה מביך וטראומטי, ושלוקח זמן לשכוח את מה שראיתם שם בפנים. יחד עם זאת, אולי תוכלו להתנחם בכך שלפחות לא חיכה לכם בצד השני של הדלת זוחל חלקלק וצמא דם, שרק מחכה לתקוף אתכם.
אירוע מבהיל וביזארי כזה קרה בשבוע שעבר לתושב קורל ספרינגס, פלורידה, אבל לשמחתו הוא שרד כדי לספר על זה. הגבר, שבחר להישאר אלמוני, קם בארבע לפנות בוקר ונכנס לחדר השירותים, אך כשהרים את האסלה זינק לעברו נחש עצבני והכיש אותו בידו. הגבר בן ה-52 הזעיק מיד את המשטרה שהגיעה יחד עם לוכד נחשים, והנחש נלקח לווטרינר. 



למרבה המזל, הנחש שהכיש אותו, מסוג "פיתון מלכותי" לא היה ארסי, והוא נזקק רק לטיפול מקומי שהוענק לו בביתו. באשר לנחש החביב, הוא נזקק לטיפול בזיהום קל ממנו סבל אבל חוץ מזה מצבו טוב, והשלב הבא יהיה למצוא לו מקום מגורים ראוי.
 

על פי דיווח של ה-The Sun Sentinel, לרשויות אין מושג איך הנחש הגיע לשירותים, ולא בטוחים אם הוא יצא מהצנרת או עמד להיכנס אליה. ההשארה לי שמדובר בחיית מחמד שברכה או ננטשה. "זה הסיוט הגדול ביותר של כולם", סיפר דובר המשטרה כריס סווינסון, "אבל זו צנרת של בניין מגורים אז הכל אפשרי".