אם אתם מתים על סושי כמונו, ראו הוזהרתם - הכתבה הבאה העלולה להגעיל אתכם קשות, ואחריה יש סיכוי שתחשבו פעמיים לפני שתזמינו מאחת הסושיות האהובות עליכם. החלק ה"טוב" בסיפור הוא, העובדה שהוא התרחש באוסטרליה הרחוקה, כך שבינתיים הסושי הישראלי בטוח למאכל (כנראה).



אז על כל המהומה בעצם? ובכן, תושבת סידני, לינדה אריקסון, טוענת שמצאה משהו מחריד בתוך הסושי שלה, שגרם לה להיפצע בפיה וכמעט גרם לה נזק חמור הרבה יותר. לדבריה, היא קנתה השבוע את הסושי מסוג סמוקי סלמון ברשת הסופרמרקטים Coles, והחלה לאכול ממנה כשלפתע חשה כאב עז בפה. כשהיא הסתכלה על מה שגרם לכך הייתה בהלם מוחלט.



"מצאתי חתיכות פלסטיק שהיו קשות וחדות עד שהן הכאיבו לשיניים שלי וגרמו לחניכיים שלי לדמם", כתבה בפוסט באתר הסופר מארקטים, "מזל שלא בלעתי אותן!!!". היא הוסיפה: "אני בהלם, בטח לא אוכל סושי בזמן הקרוב!".

 


עובדים בחברה מיהרו להגיב לפוסט של לינדה, ושאלו אותה מה מצבה ואם היא נזקקה לסיוע רפואי. על כך היא ענתה: "אני בסדר, אני פשוט שמחה ששמתי לב לחתיכות הפלסטיק בזמן ולא בלעתי אותן". בהמשך, נציג של החברה יצר בהצהרה רשמית לכלי התקשורת בה אמר: "אנחנו לוקחים מאוד ברצינות את בדיקת איכות המוצרים שלנו", מסר מציג של החברה בהצרה רשמית לכי התקשורת. הוא הוסיף ש"יצרנו קשר עם הלקוחה ונדאג שהעניין ייחקר". 
 
למי שתוהה אם הסיפור אמיתי או לא, מספיק להציץ ב"הקהילה" (Community) בפייסבוק של הסופרמרקט כדי לראות את כמות התלונות שמועלות לשם לגבי המוצרים. התמונות שהשאר העלו, אגב, מחרידות בהרבה מזו שהעלתה לינדה. ראו הוזהרתם.