למרות שאנחנו כבר במאה ה-21 ויש לנו מדע שמסביר את רוב הדברים, הרבה אנשים עדיין מאמינים באמונות טפלות ובשמן עושים דברים מאוד ביזאריים. החלק הכי הזוי הוא, שהעובדה שיש סביבם אנשים שמביטים בהם בתימהון ממש לא מפריעה להם.

קחו לדוגמה את דמיון דין קנטרל בן ה-38, שזרע מלח על הרצפה בסניף של "וולמרט" בפלורידה, וההסבר שנתן היה מההזויים ביותר. כמובן שלמקום הוזמנה משטרה כדי לטפל בקנטרל התימהוני, ומנהל הסופר הסביר לשוטרים שראה אותו מפזר מלח על הרצפה סביבו וגם על הנעליים שלו. לאחר מכן, הוא הסביר, קנטרל עזב את המקום ונכנס ליער שנמצא בסמוך לסופר.


שוטרים ממשרד השריף של מחוז פאסקו מצאו אותו זמן קצר לאחר מכן שוכב תחת עץ בתוך היער. קנטרל נעצר ובחקירתו סיפר לשוטרים ש"פיזר מלח כדי להיפטר מרוחות רעות שהיו סביבו". יחד עם זאת, הוא לא סיפר אם הצליח במשימה או לא, והאם הרוחות הרעות עדיין מטרידות אותו. אנחנו מחכים בכיליון עיניים לעדכון בנושא.
 
כמובן שזו לא הפעם הראשונה וגם לא תהיה האחרונה בה התרחש משהו ממש הזוי בסניף של "וולמארט". מדובר ברשת סופרמרקטים ידועה לשמצה, שלקוחותיה ידועים כאנשים די מוזרים שלא ממש יודעים איך להתנהג בחברת בני אדם. כחודשיים לפני האירוע הזה למשל, ליסה סמית בת ה-46, בנה בני, 25, והכלב שלהם נעצרו לאחר שגרמו מהומה בסניף של הסופר בוויסקונסין.

על פי עמוד הפייסבוק של משטרת העיר או קלייר, בני המשפחה הגיעה לקניות יחד עם הכלב שלהם בו, ונתנו לו לשוטט במקום ללא רצועה. הכלב ניצל את ההזדמנות והשתולל בסופר, כשלבסוף חטף מוצר מאחד המדפים וניסה לברוח בלי לשלם. בינתיים, סמית' החלה להרוס את אחד מתצוגות המוצרים בסופר, וכששוטרים ניסו לעצור אותה היא הדגימה להם את כישורי הקרטה שלה וניסתה לפגוע בהם.

שלב זה, בני התפשט בסופר וחשף עצמו ללקוחות המבועתים ואז ניסה להימלט מהשוטרים על קולנועית. המשפחה כולה נלקחה לתחנת המשטרה, כשבני הואשם בהתערטלות בפומבי, בעוד אימו הואשמה בהתפרעות והתנגדות למעצר. הכלב בו לא הואשם לבסוף ושוחרר תחת אזהרה.