בדומה לבני אדם, גם חיות עלולות לחוש בדידות כשהן נותרות לבדן, בעיקר כשהן רגילות לחיות בעדרים גדולים. אז מה הן עושות במקרה כזה, אתם תוהים? ובכן, אנחנו לא יודעים לגבי הכלל, אבל ההיפופוטם הזה מ"שמורת מלה מלה" שבדרום אפריקה מצא פתרון יצירתי לכך - להתחבר עם קרנף.

לצערו של ההיפופוטם החביב, הניסיון הפך להצקה וגרם לקרנף לאבד עניין ולהתחמק ממנו. מייק קירקמן, מדריך בשמורה, בדיוק הוביל קבוצת תיירים כשהוא נתקל באירוע הנדיר. הוא כמובן מיד שלף את הסמארטפון והחל לצלם. לדעתו, למרות שזה עלול להראות כמו קרב בין שני בעלי החיים, מדובר במשהו אחר לגמרי.

"אומנם מדובר בתקופת יובש, אבל אני לא חושב שזה היה קרב על אוכל או טריטוריה, כי היינו רחוקים ממקור מים ולא היה באזור דשא להילחם עליו", הוא הסביר לחדשות latestsightings. לדעתו, ההיפופוטם פשוט חיפש חברה במקום לא צפוי, מה שהוביל למפגש המוזר: "ההיפופוטם היה פשוט בודד וסקרן ואולי אף משועמם, כי רוב חבריו עזבו מזמן בגלל הבצורת".



הוא הוסיף שהמחזה המוזר הותיר אותו ואת הקבוצה שלו בהלם מוחלט: "כולנו היינו מבולבלים, כי בדרך כלל לא רואים אינטראקציה כזו בין שני מיני בעלי חיים, שלא לדבר על מפגש בין שניים מהמינים הגדולים ביותר. אבל כמו תמיד, כשהטבע זורק לך סיטואציה מוזרה כזו, כמדריך - מאוד קשה לי הסביר אותה".
הוא הוסיף שהם לא חזו בסוף המפגש, אבל נראה לו ששני הצדדים יצאו ממנו במצב טוב: "אנחנו לא יודעים מה הייתה התוצאה הסופית, אבל לא ראינו בעלי חיים פצועים לאחר מכן, כך שאני יכול רק לנחש שזה הסתיים בשלום. אפשר גם לראות בסרטון שזה לא מפגש אגרסיבי, אלא יותר מבולבל".