אומרים שלאהבה אין גיל, וזה לחלוטין המצב במקרה של הזוג הנשוי עדנה מרטין בת ה-84 ובעלה סיימון בן ה-44. השניים, תושבי בריטניה, הסעירו את העולם כולו ב-2005 כשחשפו את הקשר הרומנטי שלהם והודיעו שהם מתחתנים. באופן לא מפתיע, רבים הטילו ספק בטיב הקשר הלא שגרתי וטענו שהוא לא יחזיק מעמד.

אבל כעת, 14 שנים לאחר שהשניים נשבעו אמונים זה לזו הם עדיין יחד ומספרים שאהבה שלהם חזקה מתמיד, כמו גם חיי המין שלהם. עדנה וסיימון, שניהם מוזיקאים חובבים, התחברו סביב האהבה שלהם למוזיקה, ונפגשו לראשונה בקונצרט בו הופיעו. הם החליפו מיד טלפונים והתחילו לדבר וגם נפגשו לא מעט. בכל התקופה הזו הם המשיכו להופיע בקונצרטים זו ליד זה תוך שהם מסתירים את הקשר, עד שיום אחד עזרו אומץ והתנשקו על במה לעיני הקהל ההמום.


מאז, הם פשוט בלתי ניתנים להפרדה ומרגישים רע כשהם לא יחד. "אנחנו אוהבים האחד את השנייה ולא יכולים לחיות בנפרד. כשאנחנו לא יחד אנחנו כל הזמן מודאגים ותוהים היכן נמצא השני ומה הוא עושה, אפילו אם זה רק לכמה שעות", הסביר סיימון, שעבורו זה הקשר הזוגי הראשון, לחדשות Weston Mercury. 

עדנה הוסיף על כך ש"אנחנו אוהבים זה את זו אפילו יותר מבעבר, האהבה שלנו רק הלכה וגדלה עם השנים". לעומת סיימון, לעדנה דווקא יש ניסיון זוגי עשיר, היא הייתה נשואה במשך 37 שנים ויש לה שני ילדים ומספר נכדים. למרות שהם מבוגרים מסיימון, היא טוענת שכולם מסתדרים איתו והם תומכים בקשר שלהם. 


למרות פער גילאים של 40 שנים והעובדה שעדנה כבר לא כל כך צעירה, הם נשבעים שחיי המין שלהם מעולים. "עדיין יש לנו יחסים אינטימיים במיטה, כמו כל זוג מאוהב אחר. החיים לא יכולים להיות טובים יותר", סיפרה עדנה.

לדבריה, כלל לא מפריע לה מה חושבים עליהם, וממש אין לה בעיה להראות חיבה לסיימון בפומבי: "בדרך כלל כשאנחנו הולכים ברחוב אנחנו עוצרים ומתנשקים. אף פעם לא הטרידה אותי התגובה הציבורית לפער הגילאים בינינו. כשאנחנו בסופר, אני לפעמים מנשקת אותו בצוואר או צובטת אותו בישבן, והוא בתגובה מושך לי ברצועה של החזייה".