רצון לנקום בבעל או באישה שבגדו זה כבר עניין שבשגרה, אבל נקמה כמו זו שהתרחשה במנילה, הפיליפינים, בשבוע שעבר עוד לא ראינו מימינו. למרבה המזל, עד ראייה טוב לב צילם את האירוע והעלה אותו לרשתות החברתיות, כדי שכולנו נוכל להסתכל ולהתרשם. אבל לפני הסרטון, נתחיל קודם עם רקע קצר לסיפור. 


האישה תפסה את בעלה, נהג האוטובוס, על חם עם אישה אחרת והייתה מרוסקת לחלוטין. על מנת לפגוע בו איפה שכואב, היא הלכה למקום עבודתו, תקפה אותו והשפילה אותו קשות. בסרטון מהאירוע שצילם אחד הנוסעים, אפשר לראות אותה מסתערת עליו באוטובוס תוך כדי נסיעה, בעודו יושב במושב הנהג וצורחת עליו: "יש לנו 12 ילדים! איך יכולת להרוס את המשפחה שלנו בגלל אישה".
 


למרות שאשתו ממש התאמצה, הבעל לא נפגע פיזית אבל כן היה מאוד נבוך. הוא גם לא יכול היה לנהוג כי היה עסוק בהדיפת אשתו, ולכן נאלץ לעצור את האוטובוס בצד, למורת רוחם של הנוסעים. אבל זה לא נגמר בזה ובמהרה התברר שהמאהבת של הבעל ישבה גם היא באוטובוס. האישה ניסתה לתקוף גם אותה אך הבעל עצר בעדה, בעוד הנוסעים הפצירו בה לברוח. למזלה הרב היא חמקה בדיוק בזמן לפני שהאישה הזועמת הספיקה לטפל בה.
 
הנוסע שהעלה את הסרטון, דוויגי גרמיינס, כתב תחת הסרטון שהעלה: "אני תומך באשה הנבגדת. היא בטח הרגישה נורא כשתפסה אותם יחד". הוא הוסיף ש"אני לא מרחם על הנהג כי זה הגיע לו, ובגללו גם איחרנו לעבודה". לדבריו, לאחר כמה דקות הגיע למקום שוטר שניסה להפריד בין השניים, והנוסעים בינתיים נאלצו לעבור לאוטובוס אחר.