מכירים את האמרה הנושנה לפיה "תמיד אפשר לסמוך על טוב ליבם של זרים"? כי מסתבר שגם בימינו היא עדיין נכונה ואפילו עובדת לפעמים. רק תשאלו את גרגורי גילפורד, תושב מישיגן, שגילה שזכה בלוטו בזכות זרה מוחלטת. גילפורד בן ה-68 קנה כרטיס "פאוורבול" ב-28 במאי, בקיוסק בשם Bill's Party Store, אבל שכח ממנו לחלוטין.

הוא המשיך בחייו כשהוא לא חושב כלל על הכרטיס או על האפשרות לזכות, אך ביום המחרת קרה משהו שהותיר אותו המום לחלוטין. "נכנסתי לחנות נוחות מקומית כי הייתי צריך ללכת לשירותים, ועל הדרך החלטתי לקנות עוד כרטיס לוטו", הוא סיפר למטה הלוטו של מישיגן, "אבל אז האישה שעמדה מאחורי בתור אמרה לי 'כדאי לך ללכת לחנות של ביל ולקנות שם כרטיס. אתמול בלילה הם מכרו כרטיס שזכה בסכום ממש גדול'".
 dylan nolte,Unsplash  :היה המום שכל הזמן הזה החזיק בכרטיס זוכה. אילוסטרציה
dylan nolte,Unsplash :היה המום שכל הזמן הזה החזיק בכרטיס זוכה. אילוסטרציה

 
באותם רגעים הוא פשוט קפא במקום מרוב הלם ולא היה בטוח מה לעשות. "ברגע שהיא אמרה את זה המחשבות פשוט התחילו לרוץ לי בראש", המשיך גילפורד, "רציתי לעזוב את החנות, אבל בסוף החלטתי לסרוק את הכרטיס שקניתי אתמול. הייתי המום כשגיליתי שכל הזמן הזה החזקתי כרטיס בשווי מיליון דולר".

באשר לתכניות שיש לו לכסף, הוא סיפר שהוא מתכנן לצאת לטיול בקולורדו. לדבריו, עבר תקופה מאוד קשה, והכסף הזה הוא פשוט ברכה והגיע ממש בזמן: "בחמש השנים האחרונות היו לי בעיות בריאות שרוקנו אותי מאנרגיה. לזכות בסכום כזה מוריד ממני כל כך הרבה סטרס, וגורם לי להרגיש הרבה יותר בטוח כלכלית".