מכירים את זה שאתם חוזרים הביתה מיום עבודה מפרך וממש מתים להיכנס לאמבטיה או למקלחת חמה? ובכן, גם העובד הזה מ"וונדיס" חשב בדיוק כך, אבל הוא קצת התבלבל, והחליט לעשות אמבטיית בועות חמימה בכיור בעבודה. לצערו הרב, הקולגות שלו צילמו את מעשיו והוא הסתבך ופוטר מעבודתו.


בסרטון הביזארי מהאירוע, שתועד בסניף של רשת המזון המהיר במילטון, פלורידה, נראה הצעיר נכנס לכיור ענקי מלא בבועות סבון עם מכנסיים קצרים בלבד. ברקע, ניתן לשמוע את הקולגות שלו מעודדים אותו להמשיך, בעודם צוחקים ומצלמים אותו מתרחץ במקום האסור. 

"אל תשכח לנקות גם את בית השחי ואת האצבעות ברגליים", אומרת לו אחת הקולגות וזו שצילמה את הגרסה הנוכחית. בהמשך ניתן לראות את פניהם של הקולגות ושל האישה, ואת הצעיר יוצא מה"אמבטיה" ומתנגב לו במטליות נייר. לצערו הרב, הסרטון הזה הועלה לרשתות החברתיות, הפך ויראלי במהרה וכמובן הגיע גם למנהלים שלו.
 

 
כמו רוב הגולשים, הם ממש לא חשבו שזה מצחיק ופיטרו אותו מיד מעבודתו. "אנחנו לוקחים את התקרית הזו במלוא החומרה וברור שזה לחלוטין לא מקובל עלינו מה שקרה", סיפר מייק ג'ונסון, מנהל השיווק של קרלייל, המחזיקה בזיכיון של מילטון ונדי לחדשות weartv, "זה היה מעשה קונדס שנעשה בידי אדם שלא עובד יותר במסעדה שלנו. זה ברור שהוא לא הפעיל שיקול דעת טוב". 

אבל לא רק שהאמבטיה סיבכה את העובד, אלא גם פגעה במסעדה עצמה. בעקבות תלונות של גולשים רבים, למקום הגיעו פקחים של מחלקה מקומית לרישוי ופיקוח על עסקים, על מנת לחקור את האירוע ההזוי. המקום נפתח שוב רק בתום החקירה ולאחר חידוד נהלים להנהלה ולעובדים. "אנחנו לוקחים את ההזדמנות הזו כדי לחזק את הליכי שמירת האיכות המחמירים שלנו עם צוות המסעדה שלנו", הסביר ג'ונסון.