ברשת יש אינספור סיפורים על אנשים שתפסו את בני זוגם על חם, ומי כמונו ב"בין החדשות" יודעים זאת. אבל הסיפור הבא, שהתרחש בסין, ממש נגע ללבם של המוני גולשים ברחבי העולם, בגלל שהוא הציג תמונה אחרת, כואבת יותר. במרכז הסיפור, קן וואנג, צעיר מאוהב שניסה להפתיע את חברתו עם פרחים ומתנות, אך גילה שהיא בוגדת בו. 
למרות שברון הלב ממנו סבל, וואנג ניצל את ההזדמנות כדי לצלם עצמו בוכה עם הפרחים ביד, כשברקע חברתו מתמזמזת עם גבר אחר ולא מודעת לכך שהוא ער למתרחש. הוא העלה את התמונות לטוויטר וכתב: "היום הוא יום יום הולדתה של חברתי, אז חשבתי שזה יהיה רעיון טוב להפתיע אותה. אבל בהחלט לא ציפיתי לראות את הסצנה הזו".


באופן לא מפתיע הפוסט הפך לוויראלי במהרה, לא רק בסין אלא גם במדינות אחרות בעולם. רבים מהגולשים מאוד הזדהו עם וואנג וניחמו אותו על כאבו, כשאחד כתב לו: "תהיה חזק, מגיע לך יותר". גולש אחר הוסיף: "היא לא שווה את זה. תעזוב אותה ותתחיל ליהנות מהחיים". השאר דרשו עדכון למצבו, בתקווה שהוא זרק את בת הזוג הבוגדת.

אבל לצד הסימפטיה הרבה שזכה לה, היו לא מעט אנשים שטענו שהסיפור "מבוים", ושמדובר בניסיון נואש של וואנג להפוך את עצמו לכוכב. נכון לעכשיו, אין ממש לדרך לדעת אם הסיפור אמיתי או לא, אבל הוא בהחלט השאיר את חותמו על הגולשים וממשיך לצבור פופולריות גם ברגעים אלו ממש.
 
קן וואנג. טוויטר
קן וואנג. טוויטר