רוב האנשים שתשאלו אותם יגידו לכם שהם מתים על פארק שעשועים, ובצדק - מדובר באחד מסוגי הבילוי הכי כפיים שאפשר להעלות על הדעת. הבעיה היחידה היא, שיש פארקים שלא מפקידים על בטיחות המתקנים, ולכן יוצא לשמוע על לא מעט תאונות שמתרחשות בשטחם, חלקן מסתיימות באופן טרגי.
השבוע למשל, הועלה לרשתות החבריות תיעוד של תאונה קשה שהתרחשה בפארק שעשועים מקסיקו, במהלכה אשה נפלה מאחד המתקנים ונפצעה. האישה האלמונית עלתה על מתקן בשם 'The Pendulum', בעיר סיודאד חוארס, שבמדינת צ'יוואווה. המתקן הוא דמוי קרוסלה והוא מבצע סיבובים לגובה בין 180 ל-360 מעלות. 



באחד הסיבובים, בשל תקלה, חגורת הבטיחות נפתחה והותירה את האישה תלויה באוויר. היא ניסתה להיאחז במתקן אך נפלה, נפגעה ממנו בעודו ממשיך להסתובב והועפה הצידה. כשמפעיל המתקן הבחין בכך הוא ניסה להאט אותו כדי שניתן יהיה לסייע לה. בסוף הסרטון אפשר לראות את האישה נעמדת על רגליה, כשעדי ראיה ממהרים לעזור לה ומפנים אותה מהמקום. בשלב זה לא ידועה חומרת הפציעות של האישה והאם היא נזקקה לסיוע רפואי.  
לפי הדיווחים בכלי התקשורת במקסיקו, בעקבות התאונה הקשה הרשויות המקומיות סגרו את הפארק לצורך חקירה. נכון לעכשיו, נמצא שהבעלים לא עמדו בתקנות הבטיחות הנדרשות וכן לא היו להם ההרשאות מתאימות להפעלתו.