כל מי שיצא לו להכיר חתולים בחייו יודע שאין דבר שהם שונאים בעולם יותר ממקלחת, ומי שינסה לרחוץ אותם - ישלם מחיר כבד. אבל מה קורה אם שטפתם את החתול בטעות, לאחר שהוא התגנב למכונת הכביסה בלי ששמתם לב? ובכן, ברוב המקרים זה יגמר בטרגדיה כואבת, אך במקרה שהתרחש השבוע במינסוטה זה הסתיים בחתול אחד נקי מאוד, פצוע ועם טראומה לכל החיים.
למרות שצפויה לפליקס החתול החלמה מלאה, הבעלים שלו, סטפני קרול-קירצ'וף, חושבת שלעולם לא תוכל לסלוח לעצמה על זה. היא סיפרה לחדשות Fox שהיא תמיד בודקת היטב שאף אחד משלושת החתולים שלה לא נמצא במכונה או במייבש כביסה בזמן שהיא מפעילה אותם, אבל השבוע היא שכחה: "הייתי עם הגב למכונה לכמה דקות וקיפלתי בגדים, הוא כנראה קפץ פנימה כשלא הסתכלתי".

חצי שעה לאחר מכן כשהכביסה הייתה מוכנה סטפני חזרה, ונחרדה לגלות שפליקס היה בתוך המכונה במשך כל הזמן הזה. "היא שמעה אותו מיילל וראתה את הרגל הקטנה שלו", סיפרה בתה מאשה על הרגעים הטראומתיים, "היא בכתה כל כך חזק ולא הצלחתי בהתחלה להבין מה היא אמרה".

כשהן הגיעו לבית החולים המקומי לחיות, מצבו של פליקס היה קריטי. הוא סבל מאובדן ראייה זמני ודלקת ריאות, בגלל כל המים שבלע. הווטרינר הסביר להם שזה "נדיר שחתולים שורדים דבר כזה". אך למרבה המזל, בזכות טיפול אינטנסיבי פליקס שרד, ראייתו חזרה והוא הצליח לאכול שוב. "הוא מרגיש הרבה יותר טוב", סיפרה סטפני, "אנחנו מרגישים כל כך ברי מזל, הוא חתול פלא".

בעוד פליקס מתאושש בבית החולים, סטפני סיפרה שהיא לא מצליחה לישון מאז התקרית האיומה: "זה ירדוף אותי למשך שארית חיי, זו החוויה הכי טראומטית שעברתי". היא הוסיפה ש"אני אעשה כל שביכולתי כדי שיישאר בחיים. אחרי כל מה שהוא עבר, אני מרגישה שאני חייבת לו את זה".