בחדשות מסתובבים המון סיפורים על אנשים ששרדו דברים מזעזעים, שנשמעים כאילו נלקחו מאיזה סרט אימה שאף אחד מאיתנו לא היה מעז לראות. יחד עם זאת, אף אחד מהם לא יכול להתעלות על מה שקרה לגבר מצפון רוסיה, שחולץ ממערה של דוב כשהוא על סף מוות, לאחר שבעל החיים שבר את גבו ושמר אותו כאוכל "לאחר כך" במשך חודש. 

הגבר האומלל אותר בידי ציידים במערה ברפובליקת טובה, שבדרום סיביר, לאחר שכלביהם הריחו אותו וסרבו לעזוב את המקום. הנביחות הבלתי פוסקות שלהם אילצו לבסוף את הציידים להיכנס פנימה, שם חיכה להם המראה המזעזע ביותר שיכלו להעלות על הדעת. בתוך המערה שכב גבר כחוש, פצוע ומטונף, שנראה יותר כ"מומיה" מאשר כאדם חי.



תחילה, הציידים היו משוכנעים שהוא מת מזמן, אך כשהצליחו לאתר אצלו סימני חיים הזעיקו מיד עזרה. על פי חדשות siberiantimes, אלכסנדר הגיע לבית החולים כשהוא מותש וכחוש, סובל מתת תזונה, מגב שבור ופציעות רבות נוספות. הוא הצליח בקושי להזיז את ידיו, לפתוח את עיניו ולדבר, ופרט לכך לא יכול היה לזוז.

הגבר זכר רק ששמו אלכסנדר, אך לא הצליח לספר לרופאים פרטים נוספים על עצמו, כמו למשל מה הגיל שלו. בשארית כוחותיו, הוא סיפר שהותקף בידי דב שגרר אותו למערה ואז שבר את גבו ושמר אותו כאוכל. הוא הוסיף ששרד כל הזמן הזה רק על ידי כך ששתה את השתן של עצמו. נכון לעכשיו, הוא עדיין שוהה במיון ומחלים מפציעתו. הרופאים הודו שהם לא יודעים איך הוא הצליח לשרוד פציעות כאלו, וטענו שזה מזל שהוא לא נהרג.