לחשוד שבני הזוג שלכם בוגדים בכם זו הרגשה נוראה, אך השאלה היא, עד כמה רחוק תהיו מוכנים ללכת כדי לברר אם זה נכון או לא? עבור רבקה נילסן בת ה-44, תושבת בלופדייל, יוטה, המטרה קידשה את האמצעים והיא החליטה לעשות הכל כדי לחשוף את הרומן הסודי של בעלה.



במשך זמן מה נילסן הייתה משוכנעת שבעלה שון דאדלי בוגד בה, מאחר שהוא נהג לדבר בסמארטפון ולהתכתב עם אשה אחרת. בשבוע שעבר, כשהתעמתה איתו על כך, בין השניים התפתח ריב סוער וכשבסופו נילסון גנבה לדאדלי את הסמארטפון ועזבה את הבית. תוך שהיא משתמשת בסמארטפון של שון, היא שלחה ל"מאהבת" הודעות בשמו בהן כתבה לה שהוא ירה באשתו.



כשזו שאלה אם שון רציני, היא קיבלה הודעה בה נכתב לה שזו לא בדיחה, ושנילסן נורתה והיא לא נושמת. האישה התקשרה מיד למשטרה, ובמקביל שאלה את "שון" אם להזמין אמבולנס, על כך קיבלה את התשובה "כן". אבל כאשר הגיעו למקום פרמידיקים וכוחות משטרה, הם גילו לתדהמתם שנילסן בריאה ושלמה, כשזו יצאה מהבית והלכה לקראתם.



במהלך חקירתה במשטרה נילסן הודתה במעשיה, והוסיפה שגם גנבה לשון את המחשב הנייד וניפצה אותו. לטענתה, היא הייתה בטוחה שאם ה"מאהבת" תסכים להיות שותפה לפשע ותעזור לשון לטשטש את עקבותיו - זאת תהיה ההוכחה לכך שהשניים מנהלים רומן. נכון לעכשיו, לא ברור אם בין השניים אכן היה קשר רומנטי.