כמו רבים מאיתנו, גם אמבר פטיסון, אמא מבריטניה, הייתה נשארת בבית בכל פעם שחשה ברע ונתנה לכאב לשתק אותה. אבל יום אחד היא החליטה להפוך את מקור הסבל שלה למקור פרנסה רווחי, ומאז מעבירה את חייה בהנאה. בראיון לכלי תקשורת מקומי, היא סיפרה שתמיד סבלה מתסמונת קדם וסתית (PMS) קשה, ששיבשה לחלוטין את חייה, לא אפשרה לה לעבוד וגרם לה להיות בדיכאון.

"הייתי מפסידה בגלל זה ימי עבודה, אז הבנתי שאני צריכה עבודה שתתאים למזג שלי", הסבירה פטיסון בת ה-45 ל-Mirror. זה השלב בו עלה לה רעיון גאוני: "תמיד הייתי מלאה בכעס, אז חשבתי לעצמי 'איזו עבודה תאפשר לי לכעוס, לעבוד סביב הכאב ולקבל על זה כסף? 'ואז חשבתי אולי לנסות להיות מלכת סאדו'".

ההברקה הזו הגיעה אליה לפני 15 שנים, ומאז היא מרוויחה כ-600 יורו בשבוע מכך שהיא עושה את מה שהיא אוהבת: "אני אוהבת להכאיב לאנשים ואני די טובה בזה". לדבריה יש לה כלל ברזל אחד - האקטים הם תמיד לא מיניים. 

למזלה הרב, בן זוגה מזה 11 שנים והבנים שלה (בני 23 ו-25) תומכים בה ולחלוטין: "כל בני המשפחה שלי יודעים מה אני עושה והם לגמרי בסדר עם זה. כשהתחלתי לעסוק בזה הבנים שלי היו קטנים. לא סיפרתי להם מה אני עושה עד שהם גדלו, אבל אני חושבת שהם חשדו בכך".
 
אך מחוץ לעבודה, פטיסון אוהבת להיות בת הזוג הכנועה, והסבירה שהיא "צריכה שבן הזוג יהיה יותר דומיננטי": "הרבה מהלקוחות שלי חושבים שהם מתנת האל לאנושות, והם בטוחים שאני רוצה אותם", הסבירה, "אבל אני מאושרת עם מה שיש לי. אני רואה גברים כל יום, מפליקה לישבנים שלהם אבל לא נמשכת אליהם ולא חושקת בהם".