טרגדיה של טעויות: משטרת שיקגו ובית החולים מרסי בעיר נמצאים תחת ביקורת ציבורית קשה לאחר טעות בזיהוי קורבן פציעה, טעות שהסתיימה בכך שבית החולים ביקש מהמשפחה הלא נכונה אישור לנתק אדם ממכשירי החייאה. הסיפור החל בחודש אפריל, אז נמצא אדם חסר הכרה, עירום, כשפניו מכוסות בפצעים והוא ללא אמצעי תיעוד. המשטרה זיהתה אותו כאלפונסו בנט, ובחודש מאי בית החולים הודיע לקרוביו של בנט על הימצאו אצלם, והמשפחה אישרה לבית החולים לנתקו ממכשירי ההחיאה. עם זאת, בזמן שהמשפחה שהמשפחה עסקה בארגון הלוויה וקיימה ארוחת ברביקיו לזכרו, הופיע בנט לאירוע - מבלי שידע על המתרחש.



בשלב זה המשטרה בדקה את טביעות אצבעות ההרוג והתגלה שמדובר באלייזה בריטמן ורק אז יצרה קשר עם משפחתו של ההרוג האמיתי במקרה - לאחר שמשפחתו חיפשה אותו זמן רב. מעבר לכך שהמשטרה לא ערכה את כלל הבדיקות שיכלה לפני שקבעה את זהותו של הפצוע, גם בבית החולים עצמו היו אמורות להידלק נורות אזהרה לזהותו, בעקבות תגובותיהם של בני משפחת בנט בבית החולים. אחותו של בנט, שהגיעה לבית החולים אמרה כי היא הביעה כלפי הצוות הרפואי את ספקותיה: "שאלתי אותם 'איך אתם יכולים בטוחים שזה אחי?', אני בעצמי לא יכולתי לזהות אותו", והצוות ענה לה שהיא פשוט מתקשה להשלים עם מצבו של אחיה.



לאחר גילוי הטעות, שתי המשפחות - בנט ובריטמן, הודיעו כי בכוונתם לתבוע את המשטרה ובית החולים בשל ההתנהלות הרשלנית במקרה, ומפקד משטרת שיקגו, אנתוני גוגליאמי הסכים עם הביקורת שנמתחה על התנהלות המשטרה. בציוץ שפרסם גוגליאמי הוא כתב: "לומר שיש לנו שאלות בנוגע למקרה, זאת לשון המעטה", כתב הקצין הבכיר והוסיף, "יש לנו חוקרים שמנסים לבחון כל אספקט של המקרה".