התובעת לאסי: לאסי מגיעה לבית המשפט. בעליה של כלבה הנקראת בשם המוכר מסדרת הסרטים הגיש תביעה יוצאת דופן, בסדר דין מקוצר, על סך 58 אלף שקל נגד חברת ביטוח, בטענה כי זו סירבה לשלם לו את הוצאות הטיפול בכלבתו האהובה שנפגעה מרכב שדרס אותה.
 
באמצעות עו"ד רבקה ספיבק, תובע תושב הצפון את חברת הביטוח שמסרבת לשלם את הנזק שנגרם לכלבה, אף שאינה מכחישה את אירוע התאונה. בכתב התביעה נטען כי האיש מתגורר בבית פרטי עם חצר גדולה, כאשר הכלבים מוחזקים ומטופלים בבית.לפני כשנה הייתה לאסי קשורה ברצועה בפתח בית אחיו, שגר לידו, כאשר נהג רכב יונדאי פגע בכלבה שנפצעה באורח קשה.

עו"ד רבקה ספיבק, המייצגת את לאסי. צילום באדיבות המצולמת


לאסי שרדה את הפגיעה, אולם עברה טיפולים לא פשוטים, כולל ניתוח ב"מרכז מומחים וטרינרי" וטיפול ממושך בתרופות ופיזיותרפיה - כל זאת במטרה להחזירה ככל האפשר למצבה הקודם. הוצאות הליך השיקום הממושך של הכלבה הגיעו לטענת התובע לכ־50 אלף שקל.
 
הנהג ברכב הפוגע דיווח על התאונה לחברת הביטוח שלו, שדחתה את תביעתו של בעל הכלבה לתשלום הוצאות הטיפול, בטענה כי למעשה לאסי שמרה על הבית של אחיו של התובע בעת התאונה, ולכן התובע אינו זכאי לפיצוי: "חברת הביטוח לא תהיה אחראית לתשלום כלשהו בשל חבות לעניין נזק שבבעלות המבוטח או בבעלות נהג הרכב או לרכוש הנמצא בפיקוחם ואו בשמירתם", נמסר מחברת הביטוח. מנגד טוענת עו"ד ספיבק כי התובע דוחה טענה זו מכל וכל.