האם הוואטסאפ היא פלטפורמה חווייתית או בעייתית? תלוי את מי שואלים. במקרה שלפנינו מדובר ברופא בכיר באחד מבתי החולים וברעייתו רופאת שיניים. אחרי 17 שנות נישואים ואחרי שבנו יחד אימפריה כלכלית שמגלגלת כמה מיליוני שקלים בשנה, הבינה האישה שבעלה אינו מסתפק בחיי הנוחות שיש לו איתה.



בני הזוג בתחילת שנות הארבעים לחייהם, מגדלים שלושה ילדים. הבעל כירורוג בכיר בבית חולים היה ממשיך משם מידי יום לקליניקה הפרטית שלו עד השעות המאוחרת. האישה לעומת זאת, עבדה כרופאת שיניים מצליחה ונהגה להגיע בשעות אחה"צ המוקדמות לביתה.



כשהבינה כי בעלה מקדיש זמן רב מהמקובל לעבודתו, שכרה בלש, שהצליח "לעלות" על התכתבות במייל ובוואטסאפ עם המאהבת, אחות בבית החולים, נשואה אף היא. בין היתר הוא כתב לה באפליקציה: "החוויה שהיתה לנו היום במחלקה לטיפול נמרץ, מסוכנת אבל חושנית ותשוקתית..." האחות ענתה לו: "כשזה מסוכן זה סוער..." הוא השיב לה: "את מיוחדת... אשתי היתה רוצה להיות כמוך". והיא ענתה: "אני מיוחדת כי הפרטנר שלי אדיר..."



עם הנתונים הללו ועוד אחרים, פנתה האישה לבית המשפט למשפחה בבקשה לפירוק שיתוף ובבית הדין הרבני טענה כי היא זכאית לכתובה. הבעל, באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן, טען להגנתו: "ההתכתבות היתה מבוימת כי ידעתי שהיא מנהלת רומן עם גבר אחר". יחד עם זאת, טוענת עו"ד סולן: "אין הוכחה כי התקיים קשר מיני בין הבעל למי שנטען כי קיימה איתו קשר כזה. להיפך יש הוכחה כי חילופי המסרים ביניהם הם סוג של פיתיון שטמן הבעל לאשתו..."



עוד טען הבעל כי אשתו התקינה התקן למניעת הריון לחמש שנים מבלי להתייעץ איתו כי רצתה לנהל קשר רומנטי עם המאהב שלה. "הדרישה שלה לפירוק שיתוף ולכתובה בטענה של בגידה, פסולה מעיקרה. 'הפוסל במומו פוסל'", טענה עו"ד סולן.