משטרת טנסי הזהירה את האזרחים כי עליהם להפסיק ולהוריד באסלה את הסמים שלהם, מחשש שייצרו מוטציות של תנינים בשל החשיפה לחומרים הללו. "אנחנו גאים מאוד ביכולת לעשות שימוש מחדש במי הביוב שלנו, שכן כיום הם נקיים יותר מאשר מי הנחלים, אבל המערכות שלנו לא מוכנות להתמודדות עם סמים כמו מת'", הסבירו במשטרה המקומית, "ברווזים, אווזים וחיות נוספות מתרבים במים האלה ואנחנו לא יודעים מה תהיה ההשפעה של הסמים עליהם". 
האזהרה החריגה פורסמה בסוף השבוע האחרון, לאחר שהשוטרים היו עדים למקרה בו חשוד בסחר בסמים ניסה לשטוף באסלה מתאמפטמינים וכן ציוד להפקתם. החשוד נעצר, ובמשטרה הסבירו כי הדבר עלול להוות בעיה, עבור העיר, זאת בשל התהליכים שמי הביוב עוברים. לדבריהם, הסמים עלולים לפגוע בתנינים רבים הנמצאים באזור. "יש לחיות המתגוררות שם מספיק מכשולים בדרך, בלי שאנחנו נקשה עליהם יותר".
במאי האחרון, סבתא מקרוליינה הדרומית פגשה תנין חביב, שממש, אבל ממש, רצה לפגוש אותה. האישה, קרן אלפאנו, סיפרה שבדיוק עברה מניו ג'רזי למירטל ביץ', כשזכתה לקבלת פנים יוצאת דופן - תנין בגודל 2 מטרים מצלצל לה בפעמון הדלת. אבל היא לא דאגה כלל. להפך, היא אפילו שמחה לראות את הזוחל הענקי שמגיע לקדם את פניה. בשל כך, במקום להזעיק עזרה אלפאנו שלפה את הסמארטפון ותיעדה את התנין בהתלהבות יתרה. בסרטון ניתן לשמוע אותה אומרת: "או אמ ג'י! אתם מאמינים לזה? זה פשוט מדהים". 

היא לא יודעת כמה זמן התנין היה שם לפני הגעתה, אבל בזמן שהייתה שם הוא היה די נחוש, ומלבד צלצול בפעמון הוא שרט שוב ושוב את דלת הכניסה. בסרטון אפשר לראות את התנין מתעייף לבסוף, ושוכב ליד הדלת כמו כלב חביב שמחכה שבעליו ישובו. "זה הדבר הכי מגניב שיכול לקרות למישהו", סיפרה לחדשות WSOC-TV, "חלק מהשכנים פחדו. אבל אני חשבתי שזו הייתה הרפתקה נפלאה". אותם שכנים מבוהלים קראו לאנשי ביטחון, אך אלו הצטרפו לחגיגה והזמינו גיבוי כדי שיוכלו להמשיך לתעד את האירוע: "הם אפילו לא ניסו ללכוד את התנין, הם פשוט צילמו אותו". התנין החביב נלקח לבסוף מהשכונה, והועבר למקום שמתאים לו יותר.