דבר ידוע הוא שלכל משפחה יש את הכביסה המלוכלכת שלה. מה שנדיר, הוא הבחירה לשתף את אותן חוויות יוצאות דופן, ובמקרה שלפנינו, אין ספק שמדובר באירוע נדיר ביותר. כלה מיועדת שכתבה פוסט אנונימי, עוררה סערה גדולה ברחבי הרשתות החברתיות, לאחר שחשפה: אני מאוהבת בבני החורג. 

"היי, מבקשת עזרה, לא יודעת מה לעשות", כתבה האישה. "אני אמורה להתחתן עם ארוסי בעוד שלושה חודשים אנחנו ביחד כבר 12 שנים, אך התאהבתי בבנו. אלו הנישואין השניים שלנו ואני מכירה אותו (בנה החורג) מאז שהוא בן 11". 
"מעולם לא היה משהו מיני עד לפני חמישה שבועות כשהיינו כולנו שיכורים בפאב והוא נישק אותי. אני לא מצליחה להפסיק לחשוב עליו מאז וכעת אני לא יודעת האם אני יכולה להמשיך לפי התכנון המקורי. אני יודעת שזה לא בסדר, ניסיתי לכבות את הרגשות הללו, אני מנסה להתרחק ממנו, כלום לא עובד. האם עליי להתוודות ובכך להביא אסון על המשפחה שלנו?".

הפוסט של הכלה המיועדת. צילום מסך פייסבוק
הפוסט של הכלה המיועדת. צילום מסך פייסבוק

הפוסט כמובן היה מאוד ויראלי וזכה למאות תגובות. אחת מהם כתבה: "אם התאהבת במישהו רק כי הוא נישק אותך, אז יש לך דברים לעבוד עליהם אצלך". מישהי נוספת כתבה: "בנך החורג שאת מכירה אותו מאז שהוא בן 11 - אולי הוא רוצה להרוס את החתונה הצפויה". גולשת אחרת הייתה בוטה יותר וכתבה: "את מכירה אותו מילדות, את האמא החורגת שלו, זה פשוט מאוד - דוחה".