לואיס פורטון בת 23 מהעיירה רגבי, באנגליה, רצחה את שני ילדיה הקטנים כי הפריעו לחיי המין שלה - כך קבע השבוע בית המשפט במדינה. לפי דיווח בטלגרף הבריטי, הדוגמנית הצעירה נראית בסרטני אבטחה לוקחת את ילדיה הביתה דקות לפני שחייגה למוקד לדווח שבתה בת ה-3 לקסי חסרת הכרה ולא נושמת כי נחנקה, באירוע הראשון שהתרחש ב-15 לינואר 2018.



לאחר שלושה שבועות, פורטון המשיכה במסע ההרג כשהפעם על הכוונת: סקרלט בתה השנייה, בת תשעה חודשים. ב-1 בפברואר מתה סקרלט מחנק - ובסרטוני אבטחה נראית האמא הרוצחת כשהיא מתדלקת בתחנת דלק וקונה בקיוסק בעת שבתה הפעוטה שוכבת מתה במושב האחורי של רכבה. 



 
כמו כן, בדיון בבית המשפט התברר שלא זו בלבד ש"האמא מהגיהנום" חייגה מאוחר בכוונה לאמבולנס, מות בתה לא כל כך הסעיר אותה, בלשון המעטה, שכן בימים שלאחר מכן היא הספיקה לאשר לא פחות מ- 41 בקשות חברות באפליקציית היכרויות. פורטון, שנראתה מאוד רגועה בדיוני בית המשפט והכחישה מעורבות לאירועים מסרה הצהרה רשמית. "אני לא יודעת ממה הבנות שלי מתו", אמרה.
 
לאחר דיונים במשפט שארך חמישה שבועות, נגזר על האם מאסר עולם. הדיון הסוער שנפתח בהצהרת תובע: "שתי פעוטות מתו כתוצאה מחנק כי מישהו חנק אותן למוות במכוון". "פורטון רצחה את ילדיה כי הם הפריעו לה לעשות מה שהיא רוצה, מתי שהיא רוצה", הוסיף. בנוסף במהלך הדיונים התגלה כי בעת שהרופאים נלחמו על חייה של בתה הקטנה - שנפטרה שלושה ימים לאחר אירוע החנק, פורטון הלכה לשירותים בבית החולים, הצטלמה ללא חולצה ושלחה את התמונות אונליין לגבר איתו התכוונה להיפגש לדייט.