דרך נוראה לשלם הלוואות: יכול להיות שהזיכרון שלכם מאחות בית הספר הוא קצת יותר רחוק, ואם קיים, הוא לא כזה גרוע. אחות בית ספר לשעבר הודתה בחקירתה כי אנסה תלמיד שלה יותר מפעם אחת. למעשה, אנסה אותו שמונה פעמים - ושילמה לו במזומן כדי שלא ייספר לאיש. כלומר, שיחדה אותו בכך שהחזירה את הלוואת הרכב שלו על מנת שישמור על שתיקה.



על פי העדות שנמסרה למשרד השריף במחוז ג'פרסון שבמיזורי, האחות, טינה סאמר, קיימה יחסי מין עם התלמיד שמונה פעמים בין השנים 2015-2018. המקרים קרו בביתה של האחות, ביתו של הקורבן ובבית הספר עצמו. המשטרה בעיירה מסרה כי השוחד שהוצע לתלמיד, הוצע גם לשוטרים שתחקרו את האחות בת ה-47 בשנת 2017.



בזמנו, היא סירבה לתת הצהרה ושוחררה ללא אישומים כל עוד לא תיצור קשר עם הנער או עם משפחתו. שלושה חודשים מאוחר יותר, אימו של הקורבן מסרה לשוטרים כי האחות שילמה לבנה 2,000$ כתמורה על כך שלא יתלונן עליה. בעסקת הטיעון שנחתמה עם האחות, היא הודתה בשני סעיפי אונס, ובאחד של מעשה מגונה. באם הייתה הולכת לבית המשפט עם המקרה, הייתה יכולה לקבל עונש מאסר של עד 17 שנים.



כעת, בידיו של השופט להכריע אם אחות בית הספר לשעבר תרצה זמן בכלא לאחר שתסיים את חובתה ב-120 היום שהוטלו עליה לבלות במרכז תיקון לעברייני מין. משפטה יחול באוקטובר.