בני זוג ממרכז הארץ שנפרדו לפני כשנתיים החליטו כי עד לפתרון המחלוקת המשפטית בנוגע לרכוש המשותף שנצבר ב-22 שנות הנישואים, הם יתגוררו במתחם הענק שברשותם באחד הישובים הנחשבים במדינה. כל אחד מהשניים יתגורר ביחידה נפרדת, כשהבריכה, מטבח החוץ והג'קוזי, יחולקו שווה בשווה לפי מספר ימים בשבוע.
במצב הזה, חיו בני הזוג כמעט שנתיים ללא בעיות, כשהחלוקה מתבצעת על פי הסכם שנכתב בין שני עורכי הדין ואושר על יד הבעל והאישה שעסקיה חובקי עולם. השבוע, היא הדהימה את בעלה לשעבר, כשביקשה מבית המשפט לענייני משפחה להפיק צו הגנה נגדו. הנימוק שהאישה הציגה: "אני משתזפת בחצי עירום בבריכה הפרטית שלנו והמצלמות מכוונות לעברה באופן קבוע". היא הוסיפה כי הדבר פוגע בפרטיות שלה "ולפיכך אני דורשת צו שיורה לבעלי לשעבר לפרק את המצלמות הללו".
בדיון שנערך בבית המשפט במעמד שני הצדדים, הטיחה פרקליטת הבעל עו"ד שרין סולן באישה, "האם השנה השתזפת בעירום?" האישה בתגובה: "לא, אבל חברים וחברות שלנו, זוגות עשו את זה והם חוששים". עו"ד סולן טענה בשם הבעל כי הבריכה היא פרטית ואין מקום לעשות שם מסיבות ורחצות המוניות בעירום. "זכותי לשמור על רכושי ואם זה ימנע חגיגות של אלכוהול אל תוך הלילה אני מבקש לאפשר לי להשאיר את המצלמות", ביקש הבעל.

בית המשפט דחה את בקשת האישה לצו הגנה ואת הדרישה להסרת המצלמות. "המצלמות היו עוד לפני הפרידה ובמסגרת הסכם חלוקת השימוש בנכס שהיה מקובל על שני הצדדים, כחלק מהביטחון של המתגוררים בבית והאבטחה על הרכוש המשותף, ולכן אין להסירם", נכתב.