"אחרי שנים בהם היינו חיות מסיבות, והשתתפנו במסיבות חילופי זוגות, אני כבר לא יודעת איך לגרום לבן זוג שלי להתרגש מסקס", כך כתבה גולשת בריטית באתר "דה סאן", בפורום שאלות ותשובות של האתר. הגולשת שפכה את ליבה על יחסיה עם בן זוגה והקשיים עמם הם מתמודדים. 



"אני מרגישה כאילו הגוף שלי ממש מכוער. אני כבר בת 34 ובן הזוג שלי 35, אנחנו ביחד 12 שנים ומערכת היחסים שלנו תמיד הייתה נהדרת. פעם האהבה שלנו הייתה פרועה, היינו יוצאים כל ערב, משתכרים, חוגגים, מנצלים את החיים", כתבה הגולשת. 



הגולשת פירטה על ההתנסויות המיניות הפרועות שהיא ובן זוגה עברו: "כשמדובר לגבי חיי המין שלנו, תמיד אהבנו לחקור, החבר שלי לעתים קרובות היה מזמין את החברים שלו וכולנו היינו נהנים מיחסי מין ביחד. זה נתן לכולנו אדרנלין והרגשנו שאנחנו מאוד פתוחים אחד עם השני. בדרך כלל היינו שותים ומשתכרים ואז מקיימים יחסי מין שעות, אלו היו לילות הסקס הפרועים ביותר שהיו לי אי פעם". 



"מעולם לא הייתה קנאה ביני לבין הבן זוג שלי", המשיכה הגולשת, ואמרה: "להפך, מצאנו את ערבי חילופי הזוגות מאוד מרגשים, היינו יושבים לאחר מכן ומדברים עליהם שעות, ממש מנתחים כל פרט ופרט ומאוד נהנו מזה. בן הזוג שלי אהב מאוד לראות אותי מקיימת יחסים עם החרים שלו, ועם אחד מהם במיוחד, בחור חנון אך חטוב. למרות כל הבן זוג שלי תמיד היה הגבר בשבילי ומעולם לא חשבתי לעזוב אותו עבור אף גבר אחר". 



"ככל שחלף הזמן התחלנו להיות רציניים יותר בזוגיות שלנו ובסופו של דבר הפסקנו לשכב עם אחרים. לאחר מכן נולדו לנו שני בנים מקסימים בני שש וארבע, ואפשר להגיד שאנחנו משפחה מאושרת". אך למרות התחושה האישית הטובה עדיין קיימים קשיים אצלה קשיים: "התחושה האישית שלי מאוד קשה כי הגוף שלי לא חזר להיות אותו דבר וזה גורם לי להרגיש מכוערת. אמנם בן הזוג שלי לא אמר דבר שיגרום לי להרגיש ככה אני אני יודעת שחיי המין שלנו לא כבר מלהיבים כמו פעם, ואני רק רוצה להסתיר את גופי כל הזמן".



לסיום, ביקשה הגולשת עזרה מהקוראים ופנתה בשאלה: "איך אני גורמת לו לשוב והתעניין בי מינית?".