בני זוג בתחילת שנות הארבעים לחייהם, ניהלו אורח חיים כמעט שגרתי, אך הכל החל להתפרק כשהדודה של האישה, אחות אמה, החלה לבקר לעיתים תכופות בדירתם. הדודה הוזמנה על ידי הבעל לבשל, זאת בזכות כישוריה שבאו לידי ביטוי בתוכנית הטלוויזיה המפורסמת - "מאסטר שף". בעקבות ההתקרבות בין השניים, האישה ביקשה צו הרחקה מהבעל, ואחד נוסף שיאסור על הדודה לפגוש בשני ילדיהם המשותפים. 
הדודה, אחותה של הסבתה של ילדי בני הזוג, היא גרושה בת 39. בעבר, היא הצליחה לעבור את השלב הראשון בתוכנית הבישול הידועה, אבל לא הגיעה לעשיריה הראשונה בתחרות. למרות זאת אין ספק כי היתה לה "יד טובה בתיבול...", כך לפי טענת האישה. הבעל סיפר באמצעות עורכת הדין שרין סולן כי הדודה היתה מגיעה לאחיינים שלה כדי לבשל על פי בקשת האחיינית, כלומר אשתו. "הגענו למצב שהיא היתה מגיעה בשעות אחר הצהריים לדירתנו ונשארת עד השעות המאוחרות של הלילה", סיפר הבעל. הדודה הצליחה עם הזמן, כך לטענת האישה, לתבל לא רק את התבשילים שהכינה, אלא גם  את חיי המין של בעלה.
עו"ד סולן טענה כי הבעל אינו מכחיש כי "נפל שבי בקסמיה של הדודה הבשלנית", אבל לדבריו זה לא קרה רק בגלל חוסר היכולת של אשתו להכין חביתה, אלא יותר בגלל האופי המורכב שלה, ולכך שהפכה עם השנים לאישה עצבנית, נרגנת וקנאית. הפרקליטה טענה כי הבעל אינו מכחיש את הקשר הרומנטי עם הדודה, אבל מסרב לעזוב את הבית מבלי שתותר לו האפשרות לפגוש את שני ילדיו הקטינים. 
 

"אני לא רוצה לפגוע באשתי אבל היא לא יכולה לקשור את ההורות ולפגוע בקשר שלי עם ילדי בגלל שהתאהבתי בדודה של אמם", הסביר. בית המשפט צריך להחליט השבוע אם להיעתר לבקשה והורה לבעל לשכור זמנית חדר בבית מלון או להתגורר אצל אחד מבני המשפחה ולא אצל המאהבת.