קלי רוג'רס עלתה לכותרות ב-2003 כזוכה הצעירה ביותר בלוטו בתולדות בריטניה, כאשר זכתה בפרס הגדול כשהיא בת 16 בלבד. לאחר הזכייה היא החלה בבזבוזים גדולים, רכשה מכוניות ספורט, יצאה לחופשות ורכשה לעצמה "חברים" שהיו שם, לדבריה, כי רצו לטעום מההון הגדול. כיום, כשהיא בת 32, היא אומרת מספרת ל"סאן" הבריטי כי היא בזבזה מאות אלפי פאונדים על חבריה ובני משפחתה, נוצלה על ידי זרים ואף הותקפה באלימות על ידי נשים זרות. 
"חברים עדיין חייבים לי כ-200 אלף פאונד, כי הם קנו בקבוקי אלכוהול ובגדים לעצמם בזמן שאני הייתי במסיבות", היא מספרת. "דווקא היו כמה אנשים שהמליצו לי להשקיע את הכסף, אך בזמנו לא הייתה לי כלל תובנה ביחס לסכומים כאלה".

"הדבר ראשון שעשיתי הוא לקנות בתים לי ולבני משפחתי, כמו גם מכוניות והרבה מתנות לאנשים אחרים", מוסיפה רוג'רס. "באותה תקופה לא יכולתי לפתוח את הדלת של הבית שלי מרוב שהיו צלמים ואנשים זרים שהתחננו לכסף".

הבריטית בת ה-32 סיפרה עוד לכלי התקשורת הבריטי כי היא עשתה ניתוח פלסטי להגדלת החזה ב-17 אלף פאונד, ואף השתמשה בקוקאין בסך כולל של 25 אלף פאונד. כעת, האם לשלושה ילדים מרוויחה רק 12,000 פאונד לשנה וגרה בדירה של 500 פאונד לחודש, ומתעקשת: "זו התקופה המאושרת בחיי".