גולשת צעירה יצרה סערה גדולה ברשתות החברתיות לאחר שחשפה כי היא מקיימת יחסים רומנטיים עם בעלה של גיסתה. לדבריה, הרומן האסור החל לפני כחמש שנים, בעת שהיא ובעלה עברו דירה והם ביקשו מבעלה של גיסתה שיעזור להם בענייני הגינה. 

"כשנפגשנו ישר נמשכתי אליו במובן הפיזי, הוא בן 34 היה ואני הייתי באותו הזמן בת 28. כמה חודשים לאחר מכן הייתה הפעם הראשונה שבה היחסים הפכו לאינטימיים, ומאז זה פשוט נמשך כאשר גם אני וגם הוא מסתירים זאת מכל השאר". כך כתבה הצעירה והוסיפה: "אני יודעת שעליי להפסיק, אבל היחסים איתו טובים יותר מכל דבר שאי פעם חוויתי".  
"חיי המין שלי עם בעלי גרועים, בעלי הוא טיפוס שונה, יותר קר ופחות מושך אותי גם", סיפרה הצעירה, ובהמשך אף חשפה עובדה שהדהימה את הקוראים: "נכנסתי להריון לפני כשנה ובתי בת השלושה חודשים היא בוודאות של בעלה של גיסתי, ולבעלי אין מושג שהיא לא הילדה שלו". 

"המאהב שלי יודע שהילדה שלי שלו, והוא אמר שהוא תמיד יהיה שם בשבילה אך המערכת יחסים בינינו לעולם לא תוכל להיות יותר ממה שהיא כרגע. אנחנו רואים אחד את השני הרבה דרך המשפחה, ואמרתי לו שהסקס חייב להיפסק, אבל אז הוא התחיל לשחק איתי משחקים. אני לא יודעת אם יש לו רגשות אמיתיים אליי, הכל יותר מידי מסובך. אני יודעת שזה מוכרח להיפסק אבל התאהבתי בו עד מעל הגג", כתבה הצעירה.