צירוף מקרים מצמרר: ביום רביעי האחרון נולדה תינוקת במדינת טנסי שבארצות הברית. עד כאן אירוע שגרתי לחלוטין, רק שהיא נולדה בשילוב מספרים מדהים שכל המשמעות שלו היא היסטורית. אותו יום רביעי היה ה-11 בספטמבר - יום השנה ה-18 לפיגוע הטרור הגדול ביותר בהיסטוריה. זה כמובן לא מספיק כדי להפוך את הלידה של התינוקת, כריסטינה שמה, לאירוע היסטורי. 



מה שכן נותן משמעות נוספת ללידה הזו עיא שעת הלידה ומשקל התינוקת. כריסטינה נולדה בשעה 9:11 ובמשקל של 9.11 פאונד. כידוע, בארצות הברית, כשאומרים את התאריך, מציינים קודם את החודש ולאחר מכן את היום. כך ה-11 בספטמבר נקרא בארה"ב 9-11. 



אנשי הצוות והאחיות בבית החולים 'לה בונהור' בג'רמנטאון, טנסי, אמרו כי הם מופתעים מתאריך הלידה, המשקל וזמן הלידה המתואמים באופן נדיר. אימה של כריסטינה הקטנה, היא אם לשלושה ילדים נוספים, היא אמרה ש"כריסטינה היא נס קטן בתקופה כל כך עצובה". האב, ג'סטין בראון, הוסיף: "שמענו את הרופא מכריז על זמן הלידה ואז כששקלו את כריסטינה שמענו התנשמות של פליאה כשכולם הבינו שכריסטינה שוקלת 9.11, נולדה בשעה 9:11 ובתאריך ה-9/11. זה היה ממש מרגש, במיוחד למצוא קצת שמחה במהלך יום של טרגדיה כזו".



רייצ'ל לאצלין, שעבדה במחלקת יולדות בבית החולים למעלה מ-35 שנה, כינתה את הלידה שהתרחשה ביום רביעי כ"אירוע היסטורי". היא הוסיפה: "מעולם לא ראיתי שתאריך הלידה של התינוק, זמן הלידה והמשקל - כולם תואמים את המספרים, זה נדיר ביותר".