בני זוג, הנשואים כבר למעלה משלושה עשורים ולהם שלושה ילדים ושני נכדים, עמדו בפני סכנת פרידה, זאת בעקבות החלטת האישה להצביע בבחירות הקרובות לישראל ביתנו במקום לליכוד. על רקע "חוסר הנאמנות", כהגדרתו, ביקש הבעל לפתוח בהליך גירושין ואף שיגר מכתב התראה לאשתו תחת הכותרת: "את מנהלת חיים כפולים והזוגיות שלנו הגיעה לקיצה".



לפני עשרה ימים, פנה הבעל לפרקליטתו, עורכת הדין שרין סולן, והבהיר לה כי בידו הקלטה שבה נשמעת אשתו אומרת לחברתה בטלפון את המשפט הבא: "בעלי חושב שאני מצביעה גם הפעם לביבי, אבל אני הולכת על ליברמן וזה סופי". 


עו"ד סולן הפצירה בבעל לגלות לה מהיכן ההקלטה, ולמרבה התדהמה התגלה כי החברה שעמה דיברה אשתו הייתה נתונה במעקב על יד בעלה, שחשד כי היא בוגדת בו, והתקין לה האזנה לטלפון הנייד. הבעל הנבגד, שהוא ורעייתו מקיימים קשרי חברות במשך עשרות שנים עם בני הזוג, הוא זה שהעניק לו את תוכן ההקלטה. "מדובר בהאזנת סתר ואין לך שום יכולת לעשות בה שימוש", הבהירה עו"ד סולן והדגישה כי היא עצמה לא רוצה ולא מעוניינת לשמוע את ההקלטה.

עו"ד סולן. צילום פרטי
עו"ד סולן. צילום פרטי

במשך השנים היו בני הזוג תמימי דעים בהשקפות הפוליטיות שלהם, כאשר בדרך כלל, למעט מקרה אחד, הצביעו השניים לליכוד. למעשה, בפעם היחידה שבה לא הצביעו מחל, תמכו השניים באריק שרון וקדימה. 

ערב הבחירות האחרונות התגבשה בין בני הזוג ההחלטה להצביע שוב לבנימין נתניהו לראשות הממשלה. "אנחנו חייבים את ביבי שישמור עלינו", נהגה האישה לומר לבעלה בחודשים האחרונים, והוא כמובן אישר בסיפוק. ואולם, לאחר שהבעל גילה כי אשתו לא מתכוונת לעשות זאת, הוא פנה לעו"ד סולן.

"מצער לדעת שבגלל ויכוחי סרק מן הסוג הזה אתם נכנסים להליך מכוער של גירושין", אמרה סולן ללקוח שפנה אליה. האישה ההמומה גם היא לא הבינה מאין הגיע בעלה להחלטה ושוחחה עמו, והבעל הסכים להסיר את האיום בתנאי שאשתו תביא לו הוכחה כי מאחרי הפרגוד היא תבחר בנתניהו. האישה הבטיחה לעשות זאת בדרך מקורית. "בגלל הקשקוש של ביבי וליברמן אני לא אאבד את המשפחה שלי", אמרה לחברותיה.