פריצות לבתים זה לא דבר מעורר תדהמה, אבל הפורץ הזה החליט לשחק משחק חולני עם הנשדדת ולתת לה לבחור ברע במיעוטו מבחינתה. ג'ושוע הנדרסון בן ה-33, פרץ לדירה בעיר ניו יורק לאחר שהתחזה לפועל בניין ביום שני שעבר. הנדרסון לבש אפוד עבודה ולא נראה חשוד לעוברים והשבים, לאחר שנראה כי תכנן לתקן את גג הבניין, אך הפתיע ופרץ דרך חלון הדירה בסמוך לשעה שש בערב.



הפורץ קשר את הנוכחים בדירה, אם ובנה, לאחר שאיים עליהם בטענה שיש לו אקדח ופשט על הדירה בחיפוש אחר תכשיטים וכסף מזומן. הפורץ לא הסתפק בשלל הרב שמצא בדירה והחליט להפתיע את הנשדדת באולטימטום מפתיע ומחליא במיוחד, כך נמסר ממשטרת ניו יורק. לפי הדיווח, הנדרסון השודד, נתן לאישה שלוש אופציות - מוות, אונס או קיום יחסי מין עם בנה בן ה-25. הנשדדת ההמומה החליטה לאפשר לפורץ לאנוס אותה כמוצא אחרון. לאחר ביצוע האונס הנתעב הפורץ ריסס את גופה בסבון בניסיון למחוק ממנה  DNA מפליל.



אילוסטרציה (צילום:אינג אימג')
אילוסטרציה (צילום:אינג אימג')



השודד נתפס ביום חמישי האחרון לאחר שנראה בצילומי האבטחה של הבניין. הנדרסון מוכר למשטרה והורשע במקרי פריצה נוספים בעבר. אשתו של הנדרסון ואם שלושת ילדיו התעקשה כי ראיות ה-DNA יוכיחו את חפותו של בעלה. היא אמרה "הוא גבר אוהב ואכפתי. ראיות ה-DNA יוכיחו שהוא לא עשה את זה".