מהיצירתיות של האמא הבאה כולנו יכולים ללמוד. בקי קרנדלי בת ה- 30, קיבלה ללא הרף שיחות טלפון והודעות מייל על ההתנהגות הגסה של בנה כלפי מוריו בבית הספר, אז היא לקחה את העניינים לידיים והצטרפה לשיעור של הארלי בבית הספר "סיטינגבורן" בקנט שבאנגליה.



קרנדלי, אם לחמישה, רצתה ללמד את בנה בן ה- 12 לקח והחליטה לשבת לידו בשיעור, לאחר שמורה סיפרה לה על יחסו הלא מכבד בבית הספר. האמא סיפרה כי: "המורה למתמטיקה של הארלי יצרה איתי קשר בשבוע שעבר ואמרה שהוא מרעיש בשיעור". היא ממהרת להגן על בנה ומוסיפה ש"הוא לא בחור רע, הוא לא תוקפני או משהו כזה, אבל זה רק חוסר הכבוד שלו כלפי המורים בבית הספר. הוא לא מתנהג ככה בבית".



כשהוא לחלוטין לא מודע לתכניות של אמו, הארלי היה המום לגלות שהיא הצטרפה אליו לחצי השעה האחרונה של שיעור המתמטיקה בבית הספר. קרנדלי הגיעה לאחר ששמו נכתב על הלוח בעקבות התנהגות לא נאותה במהלך השיעור. "לא היה לו מושג", מספרת האם, "כשראה אותי נכנסת לכיתה הפנים שלו נהיו אדומות ממבוכה. הוא הניח את ראשו בבושה".



אילוסטרציה של תלמיד (צילום:אינגאימג')
אילוסטרציה של תלמיד (צילום:אינגאימג')



היא הוסיפה: "הלכתי והתיישבתי לידו והוא שאל אותי למה אני שם. אמרתי ש'זה בגלל ההתנהגות שלך וחוסר הכבוד שאתה מראה למורים שלך'. ישבתי לידו כל הזמן, בדקתי את העבודה שלו ושהכל מתנהל כשורה. הארלי מעכשיו יחשוב פעמיים לפני שיתנהג בחוסר כבוד כלפי מוריו".


לאחר שסיפרה לאחרים על הטכניקה שלה, האם לחמישה קיבלה הרבה תגובות חיוביות ותומכות מהורים אחרים, "זה לא קשור לבושה של בני, זה לעשות את מה שנכון ולהגיד להורים אחרים שהם יכולים לקום ולעשות שינוי. הרבה הורים מאשימים את המורים וזה לא העניין".