"הרב הנוקם", כך הוא מכונה במסדרונות בית המשפט. הרב, המתגורר בצפון הארץ, ניהל רומן עם אישה צעירה ונשואה במשך כמה חודשים, לאחר שרצתה לשקם את חיי הנישואים שלה והלכה לקבל "עצה טובה" ממי שכונה "רב-יועץ", אבל לא ממש קיבל הסמכה מהרבנות.



בסיפור ששטח המאהב החדש של האישה הצעירה בפני עורכת הדין שרין סולן, עולה כי מדובר "ברב יועץ", שנהג לתת עצות לאנשים שפקדו את משרדו, בין היתר בענייני אישות. כך הוא פגש את הצעירה שבאה להיוועץ בו בעקבות המשבר שחוותה בחיי הנישואים.


ingimage ASAPאילוסטרציה, צילום:
ingimage ASAPאילוסטרציה, צילום:



לימים התפתח בין "הרב-יועץ" לאישה הצעירה, אם לשני ילדים, קשר רומנטי שנמשך כמה חודשים, עד שהצעירה הכירה גבר אחר והודיעה ל"רב-יועץ" על כוונתה להפסיק את הקשר עמו. כנקמה במאהבת שנטשה אותו, הלך "הרב היועץ" לאשתו של המאהב החדש וחשף בפניה את הרומן. האישה הנסערת מהבגידה ביקשה בתגובה מבעלה גט וכתובה.



עו"ד סולן, המייצגת את המאהב החדש, מוסרת כי "טענות 'הרב-יועץ', לפיהן המאהבת שלו הלכה עם הלקוח שלה - אין בהן ממש והן נשענות רק על נקמנות ואהבה נכזבת. לכן יש לדחות את בקשת אשתו לחייב את בעלה בכתובה". המחלוקת הכספית בין בני הזוג, תדון בבית המשפט למשפחה שכן לזוג רכוש רב בגלל עיסוקיו של הבעל בתחום הצורפות.