המורה הזה בהחלט מעורר השראה ודוגמה למנהיגות. ג'ים פרימן המלמד בבית הספר "טולי אלמנטרי" בלואיוויל, במדינת קנטקי שבארצות הברית, נשא על גבו את ראיין נייבורס בת ה-10 ביום רביעי שעבר, ובזכות זאת הצליחה להצטרף לחבריה, לטיול במפלי אוהיו.



נייבורס סובלת ממחלה בשם "ספינה ביפידה" הגורמת לפגיעה מוטורית, נאלצה להחמיץ טיולי שטח קודמים כיוון שהיא מתניידת באמצעות כיסא גלגלים בלבד. בשבוע שעבר דנו באפשרות שהילדה תצא לטיול חלופי המותאם במיוחד עבורה, אך המורה הלבבי נכנס לתמונה על מנת לוודא שלא תוחרג מיתר בני כיתתה. 


תמונות שפרסמה אמה של נייבורס, שלי קינג, ברשת הפייסבוק הפכו לויראליות ברגע. התמונות מראות כיצד פרימן נשא את נייבורס באמצעות מנשא על מנת שתוכל לקחת חלק בטיול שנקבע יחד עם בני כיתתה.

 


אמה מוסיפה בפוסט: "אם לא התרברבתי מספיק בבית הספר של ילדתי, תקשיבו לדבר הבא. הם יצאו היום לטיול שטח במפלי אוהיו שכמובן אינם נגישים. התכוננתי לטיול שטח חלופי עבורה, כשאחד המורים הרים את הכפפה ואמר 'אני אשמח ללוות אותה בטיול המפלים לאורך כל היום'". קינג שהתרגשה מאוד מהמחווה הוסיפה שבחים: "זה המיס את לבי. הוא אפילו לא המורה של ראיין והוא היה כל כך טוב לב. הוא רצה לוודא שהיא תיקח חלק בטיול ולא תישאר בחוץ".