קולטון וטרס מקנדה לקח על עצמו פרויקט שהפך לויראלי ברשת והציע לחברה שלו 30 פעמים וכל זאת ללא ידיעתה. הצעיר קנה את הטבעת כחמישה חודשים לפני ההצעה הרשמית, אך לא ידע איך לעשות את הצעד ולבקש מדניאלה קמפבל, חברתו, את ידה.



לוקח סיכון (צילום: פייסבוק)
לוקח סיכון (צילום: פייסבוק)



וטרס רצה לבקש את ידה של אהובתו בצורה רומנטית ומצחיקה אבל בלי שהרעיון יהפוך לבדיחה. הקנדי לקח את טבעת האירוסין לכל מקום ומפעם לפעם צילם תמונות יותר נועזות של קמפבל עם הטבעת, כל זאת ללא ידיעתה. בפוסט שהפך לויראלי ברשת הפייסבוק, הוא כתב: "המשחק מתחיל. התחלתי לקחת את הטבעת איתי לכל מקום וצילמתי כמה שיותר תמונות בלי שהיא תשים לב. השארתי את הטבעת במקומות שונים בבית לפרקי זמן שונים".



אחד מהניסיונות (צילום: פייסבוק)
אחד מהניסיונות (צילום: פייסבוק)



בתמונות ניתן לראות את הטבעת במצבים שונים. וטרס הצמיד את הטבעת לתיק הגב של קמפבל, הכניס אותו לתיבת הדואר שלהם ואפילו שם אותה בידה בזמן שישנה. התמונות מלחיצות אבל התכנית של הצעיר הייתה פשוטה, אם ייתפס בזמן צילום התמונה, יבקש את ידה באותה העת. למרות הצילומים הנועזים של וטרס הוא לא נתפס והציע לארוסתו נישואים בצורה רשמית ומכובדת. "זאת הייתה דרך מגניבה להפוך את ההצעה לכיפית ולהעלים את הלחץ", סיפר וטרס הקנדי לאחר שארוסתו אמרו לו "כן!".



בתיבת הדואר (צילום: פייסבוק)
בתיבת הדואר (צילום: פייסבוק)


בתיק של קמפבל (צילום: פייסבוק)
בתיק של קמפבל (צילום: פייסבוק)