הסיפור הבא הוא ההוכחה לכך שאפשר להיות יזם בכל תנאי. חסר בית עבר מלהיות "בלתי נראה" לסנסציה בן לילה, אחרי שהחל לעצב ולמכור תיקי כותנה בעיר בירמינגהם שבאנגליה. קווין וורלד, שההצלחה הפתאומית הפתיעה אותו, הצליח למכור יותר מ-200 תיקים בעיצובו האישי.



וורלד סיפר שחייו עברו מהפך לאחר שהתחיל להפיץ את תיקיו ובתמורה להם ביקש "תרומה מהלב", והפכו בן רגע ללהיט בלתי צפוי. כל תיק מעוצב באופן ייחודי וכולל משחקי מילים משעשעים וציורים. הוא סיפר שבממוצע משלמים הקונים כשלוש ליש"ט עבור תיק. 



לפי הדיווחים ברשת חדשות מקומית, וורלד הפך לחסר בית לפני כחמש שנים בעקבות טרגדיה משפחתית. הוא הוסיף וסיפר שהחיים ברחוב לא היו קלים עבורו וכי סבל מדיכאון וחרדה, אך מצבו השתפר מאז שהתחיל לצייר לפני פחות משנה. למרות היותו חסר הבית הוא לגמרי דואג לאיכות הסביבה ולאחר שהחליט לשלב את הצורך לחסוך בשקיות ניילון עם כישוריו האמנותיים, התחיל לייצר את התיקים הייחודיים.



"במשך שנים אני לובש מסיכה ומחייך, אבל מסתתרות הרבה דמעות מאחורי המסכה הזו", אמר. "עכשיו הציור על התיקים עוזר לי לתקשר עם אנשים, בדרך כלל אנשים היו עוברים לידי כאילו אני בלתי נראה. התיקים הפכו ללהיט משוגע בשבועיים האחרונים".



התיקים שהפכו ללהיט נמכרים מחדש ברשת האינטרנט תמורת 80-60 ליש"ט מה שגורם לחסר הבית להרגיש גאה אבל גם קצת מרומה. ככל הנראה וורלד הצליח לצאת מרחובות בירמינגהם ולמצוא לעצמו קורת גג נעימה לחורף הקרב.