בטוב וברע הם אמרו? כנראה שלא. כנראה שההתרגשות לקראת המעמד המחייב גרמה לגבר ממדינת טקסס בארצות הברית לשדוד בנק יום לפני חתונתו. הית' אדוארד, רצה לשלם עבור הטבעת וטקס החתונה באמצעות הכסף שגנב, נתפס על ידי לא אחרת מארוסתו שראתה פוסט ויראלי ברשתות החברתיות המראה את הגנב וזיהתה כי הוא בעלה לעתיד.



החתן הואשם בשוד חמור לאחר שנכנס לסניף בנק בגרובטון, טקסס, הודיע שיש לו נשק ודרש את מהבנקאי את הכסף שיש בקופת הבנק. "הוא בעצם הצהיר שהוא מתחתן מחר ושאין לו מספיק כסף לטבעת נישואין שהוא רצה לקנות והוא היה צריך לשלם עבור מקום החתונה", אמר השריף וודי וואלאס.



לאחר שהגיע לקריאה על השוד, וואלאס פרסם מיד תמונות של החשוד בעמוד הפייסבוק של השריף בתקווה שהציבור יוכל לתת קצת חוט שיוביל לתפיסתו של החשוד. ארוסתו היא זאת שראתה את הפוסט בפייסבוק וזיהתה את בעלה מיד.



אילוסטרציה (צילום:אינג אימג')
אילוסטרציה (צילום:אינג אימג')



"ארוסתו, שאמור היה להינשא לה מחר, יצרה איתו קשר טלפוני כשראתה את הפוסט שלנו בפייסבוק. היא ידעה שזה הוא. היא שאלה אותו אם הוא השודד. היא שכנעה אותו שהיא יודעת שזה הוא. תמונתו הייתה בפייסבוק והוא נאלץ להסגיר את עצמו", אמר וואלאס בסרטון שפורסם בעמוד הפייסבוק שלו. החתן הבין שלא יוכל להתחמק מעונש והחליט להסגיר את עצמו ולהודות בפשעיו לבית המשפט במחוז יוסטון. השריף וואלאס מספר כי מרבית הכסף נמצא יחד עם בגדים שהשליך מחלון רכבו במהלך הבריחה ממקום האירוע.