ג'ון ציפה שמשפחתו תקבל בזרועות פתוחות את אשתו מזה 10 שנים, למרות שהיא בובת מין, אך חג ההודיה האחרון נתן לו תזכורת לכך שהסביבה לא רואה את השידוך הייחודי בעין יפה. "גיסתי לא אמרה שלום לג'קי", סיפר ג'ון, שמסרב למסור את גילו או את שם משפחתו מסיבות פרטיות, "וג'קי הביאה לה במתנה את צמח הסחלב". "הזוג" חי בשיקגו מאז שהתחתנו בשנת 2009 בתכנית "המופע של ג'רי ספרינגר".



"בובות מין מסורות כמו שיש לג'ון, מספקות חברות ללא תנאים, בניגוד לאופציה האנושית", מספרת מלודי גילברט, הבמאית והמפיקה של הסרט התיעודי אודות התופעה הייחודית. "הוא מתייחס אליה יפה, לוקח אותה לגן החיות ולמסעדות", היא מוסיפה. "יש גברים שמרגישים פגועים או שנדחו כל כך הרבה פעמים על ידי נשים, שהם לא רוצים לנסות שוב", סיפרה ד"ר דניאלה קנפו, פסיכואנליטיקאית ופרופסור באוניברסיטת לונג איילנד, החוקרת מיניות וטכנולוגיה. "בן אדם יכול לפגוע בך, הוא יכול לעזוב אותך, יש לו את התשוקות והרצונות שלו. במערכת יחסים בין אדם לבובה, הבובה תמיד תהיה שם".


אילוסטרציה (צילום:AFP, Getty images)
אילוסטרציה (צילום:AFP, Getty images)


מפיקת הסרט מעידה כי לדעתה רוב הגברים הללו בודדים ומפחדים לעשות את הצעד למערכות יחסים אנושיות, אך נראה שבובות יכולות גם למלא את הפערים כאשר החיים עם בני האדם מסתבכים. אחת הדוגמאות היותר נוגעות ללב בסרט התיעודי הייתה של גבר שהכניס בובות לנישואיו, לאחר שאשתו עברה כימותרפיה. הבובות עזרו לתבל את מערכת היחסים ביניהם בתקופה שהמין היה מאתגר פיזית.



גילברט, יוצרת הסרט התיעודי, מתעקשת שהגברים המופיעים בסרט "יודעים שמה שהם אוהבים זה בובה, אבל יש להם דמיונות מדהימים ויחסים אוהבים איתן". ד"ר קנפו מציגה עתיד בו יחסים כמו אלה בסרט עשויים להפוך למחזה פחות נדיר מכפי שהוא נראה כיום. "אנשים מתרגלים יותר ויותר לחיים מונעי טכנולוגיה", היא אמרה וציינה כי זוגות רבים מתלוננים על כך שבן הזוג שלהם "נשוי" לטלפון הנייד שלו. "הטכנולוגיה הולכת להיכנס גם לחיינו האינטימיים, זו התפתחות טבעית".