אבי אנדרו הייתה יכולה לצאת קירחת מכאן ומכאן: האישה בת ה-24 מניו יורק החלה לאבד את שערה כשהייתה בת שנתיים בלבד ואובחנה כחולה במחלת עור בשם אלופציה. אנדרו, שהייתה נואשת להסתיר את התקרחותה בפני בן זוגה, ישנה במשך שישה חודשים עם פאות. לאחר שהחליטה להתגבר על החרדה שלה, היא פרסמה תמונה ללא פאה בפייסבוק וכך גילתה לו כי שיקרה לו במשך כל כך הרבה זמן והיא בעצם ללא שיער.



אנדרו גילחה לראשונה את ראשה בגיל שלוש, כשנקודות ההתקרחות היו גדולות מכדי להסתירן, אך ככל שהתבגרה חששה יותר ויותר לצאת מביתה ללא פאה. בילדותה היא עזבה את נבחרת השחייה, סירבה לעלות על רכבות הרים מהדאגה שתאבד את הפאה שלראשה ושמרה על היותה קירחת בסוד במשך כל תקופת לימודיה.




כשהחלה לצאת עם החבר הראשון שלה בשנת 2014, היא אפילו ישנה עם פאה במשך ששת החודשים הראשונים למערכת היחסים ביניהם כדי להימנע מלגלות לו. "כשהתחלתי לצאת עם החבר הראשון שלי שמרתי את זה בסוד על ידי חבישת אותה פאה כל יום", סיפרה אנדרו.



באותו אוגוסט אנדרו עייפה מלשמור סוד כזה משמעותי, והחליטה לחלוק את מחלת העור שלה עם העולם. "הספיק לי מהסוד ופרסמתי פוסט בפייסבוק שיש לי אלופציה וכך בן הזוג שלי באותה תקופה גילה. פחדתי מהתגובה שלו, אבל הוא אמר לי שזה מגניב שנפתחתי".



אנדרו שיתפה על הקושי במציאת זוגיות בצל המחלה: "הרבה זמן נמנעתי מהכרויות מכיוון שידעתי שאם אתחיל לצאת עם מישהו, אצטרך להיפתח בפניו. כשבן זוגי ראה את הפוסט בפייסבוק על המחלה שלי כבר לא היה אכפת לי, הבנתי שלהיות קירחת לא הפך אותי לאחת שלא ירצו לצאת איתה. למדתי שלרוב הבחורים לא אכפת, ואפילו ניסיתי אפליקציה להיכרויות שבפרופיל שלי היו תמונות של עצמי בפאות שונות ותמונה ללא פאה. המחלה עובדת כמסננת מעולה כדי להשיג בחורים לא רדודים. אם בחור חושב שזה מוזר בכל מקרה לא הייתי מעוניינת בו."