זאת הייתה אהבה בטיסה ראשונה. מישל קובקה בת ה-30 מברלין שבגרמניה, רצתה להתחתן ומצאה את האחד – מטוס מסוג בואינג 737-800 שאיתו היא בזוגיות של מעל לחמש שנים, לטענתה. היא התאהבה בכלי הטיס מאז שטסה איתו בשנת 2014 ומודה שהיחסים ביניהם הם פיזיים מאוד.



"737-800 מאוד מושך וסקסי בעיניי", אמרה קובקה, "הוא הבנוי הכי יפה, והוא כלי טיס מאוד מושך ואלגנטי". אך בניגוד למערכות יחסים רגילות, האישה אינה מסוגלת לבלות זמן איכות עם "החבר" שלה. "מערכת יחסים עם מטוס אינה קלה. אני יכולה להתקרב אליו רק כשאני טסה איתו או כשאני נפגשת איתו בהאנגר, מה שקרה רק פעם אחת בחיי", הוסיפה האישה המאוהבת.



עם זאת, לדבריה, היא מצאה דרכים שונות להתקרב לאהובה - עם גרסת מניטורית איתה היא ישנה במיטה. היא אמרה: "יש לי מודל גדול העשוי פיברגלס וכולל רכיבים אמיתיים, כדי שאוכל לבצע את אהבתי במידה מסוימת". תמונות של מישל עם "החבר" שלה מראות שהיא מנשקת את 737-800 ומתכרבלת עם רכיבים כמו דלתות ופאנלים.



החיבה של הצעירה למטוס ידועה כמכנופיליה - כאשר ישנה משיכה מינית או רומנטית למכונה. עם זאת, קובקה טוענת שהיא לא רואה במערכת היחסים שלה עם המטוס שום קשר למערכות היחסים בין בני אדם. היא סיפרה: "זה כמו מערכת יחסים רגילה. יש לנו ערבים מרגיעים ביחד וכשאנחנו הולכים לישון אנחנו מתכרבלים ונרדמים יחד". מישל אמרה כי הבינה לראשונה שיש לה חולשה למטוסים כשעלתה לטיסה הראשונה שלה בנובמבר 2013. במרץ 2014 היא עלתה על הטיסה הראשונה שלה עם באוינג 737-800 וזו הייתה אהבה בטיסה ראשונה. "כל כך התרגשתי מהעלייה למטוס, הבנתי שאני מאוהבת ב- 737-800", הוסיפה.



שנים אחר כך הצעירה סוף סוף הצליחה לבלות זמן איכות לבד עם אהובה, בהאנגר של שדה תעופה. "הפעם הראשונה שנפגשנו באמת הייתה ב-1 במאי 2019, נהנתי מכל אלפית השנייה איתו", היא נזכרה, "הלחיים שלי כואבות מרוב שאני מחייכת. אני האישה הכי שמחה בעולם - כשאני איתו יש לי את כל מה שאני צריכה". מה שהצעירה מברלין מוצאת כ'בלתי ניתן לעמוד בפניו' במיוחד ב737-800 הוא הכנפיים. "כשאני נוגעת בכנפיו, אני מתרגשת וכפות הידיים שלי מזיעות מיד", היא אומרת. החלום הגדול של קובקה הוא להתחתן עם אהובה המטוס. "אני רוצה להתחתן עם אהובי ולחיות איתו בהאנגר - זה פשוט סוג מיוחד של אהבה שלא פוגעת באף אחד".