מסעדה בריטית הציבה אתגר בלתי אפשרי ללקוחותיה כשיצאה בתחרות הקוראת לסיים את צלחת הנאצ'וס הגדולה בעולם. הר האוכל המקסיקני מוגש בקערה ענקית במשקל של מעל לשש קילוגרמים, עד כה אף לקוח לא עמד באתגר.



אם אתם חושבים שאולי אתם תצליחו לעמוד באתגר, כדאי שתדעו שהקערה כוללת ק"ג אחד של טורטיות, שלוש ק"ג בשר צלי, ק"ג אחד של גבינת צ'דר ו-500 גרם שמנת חמוצה, סלסה וגוואקמולי. ומה הפרס לארוחת השחיתות הזו? בעל המסעדה הבטיח כי מי שיצליח לסיים את הקערה בתוך 60 דקות יזכה לא לשלם עליה ואפילו יקבל קינוח חינם.



לילי קוטברטון בת ה-22 מנורת'המפטון שבבריטניה היא אחד האנשים שהיו מספיק אמיצים כדי לנסות את האתגר הקשה. היא הייתה מלאה לחלוטין לאחר שהצליחה לאכול רק כרבע מהמנה. "ידעתי שזה יהיה גדול אבל לא ידעתי עד כמה. ברגע שראיתי את הקערה ידעתי מיד שזו תהיה משימה בלתי אפשרית, אבל אני אוהבת את נאצ'וס, אז נתתי לזה סיכוי", סיפרה, "אחרי 35 דקות הייתי חייבת להפסיק כי הייתי מפוצצת, הבטן שלי כבר לא הייתה מסוגלת להתמודד עם האתגר".



"בלילה שלפני האתגר ניסיתי להכין את עצמי. לקחתי עשרה קרקרים עם גבינה ומיליתי את הפה, רציתי להרחיב את הקיבה שלי", העידה קוטברטון האמיצה, "אני אוהבת נאצ'וס, אבל אני לא חושבת שאצליח לאכול אותם שוב בתקופה הקרובה". הצעירה לא הצליחה לעמוד באתגר אבל יש לה טיפים לבאים שינסו לעמוד בו: "הייתי ממליצה לכל מי שחושב לקחת על עצמו את האתגר להימנע מאכילה במשך שלושה שבועות לפני כן, רק אז אתה רעב מספיק כדי לנקות את הצלחת".