בימים אלה סדרת הקאלט "חברים" חוגגת 25 שנה לעלייתה לאוויר, והטירוף סביבה חוזר לשיאו כאשר מעריצים רבים מגיעים לבניין המיתולוגי בגריניץ' וילג', שהיה לביתם של הדמויות הראשיות, כשהם עושים סלפי ומשחיתים את הקירות עם רישומי גרפיטי של משפטים ידועים מתוך הסדרה.



"זה מעצבן, הם מתנהגים בחוסר התחשבות מוחלט" אמר ג'ואי קמפנרו, השף והבעלים של מסעדת 'הינשוף הקטן' ברחוב בדפורד מספר 90, אותו מקום בו נמצא בית הקפה הפיקטיבי שגיבורי הסדרה נהגו לשבת בו. "הייתי אומר שזה מאות אנשים" סיפר השף על ההמולה, "בסופי השבוע זה מגיע אפילו לאלפים".



ריס וויתרספון ודיוויד שווימר. מתוך "חברים"
ריס וויתרספון ודיוויד שווימר. מתוך "חברים"



לחלק מהמעריצים המשחיתים יש אפילו את החוצפה לבקש טושים מעובדי המסעדה ולנסות לקחת מארקרים ממשרד המנהל כשהחלון פתוח. "כשאני רואה את זה, אני אומר 'תעצרו, זה לא חוקי!'" אמר המסעדן. הוא מעריך שתיקון הלבנים שהושחתו יעלה "כמה אלפי דולרים" וביקש להציב שלט שיזהיר את המעריצים מפני השחתה של הקיר ויודיע להם שהם מצולמים. באופן אירוני, קמפנרו אמר שאין לו בעיה גם לשלם על האמצעים הללו מפני שהוא מרגיש גם אחראי לכך.



ב-2011 הוא אירח במסעדה חבר שהוא אמן רחוב. החבר אהב את הארוחה כל כך שכשהוא הלך הוא כתב "אני אוהב את ג'ואי" על הקיר בצד המסעדה. איכשהו, הכתובת הזו שרדה במשך שנים בגשם ובשלג. "אני חושב שהיה תייר שחשב שזה נכתב לג'ואי טריביאני (הדמות מהסדרה) ולא הבין שזה מתייחס בכלל אליי".