נהוג לומר על אנשים עם שמות מוזרים, כי הוריהם לא אהבו אותם כשהם נולדו. קלייר אכלסנדר-ג'ונסטון מביירון ביי שבאוסטרליה, היא אם לארבעה שהחליטה לגוון ולקרוא לבנה בן ה-10 ימים בשם יוצא דופן - 'אזרח', אך היא עלולה להיתקל בתסבוכת משפטית לאחר שנאמר לה שייתכן ויהיה בלתי חוקי לקרוא לו כך.



האם שיתפה את המאבק שלה כשהציגה את בנה הפעוט ל-117 אלף עוקבים שלה באינסטגרם. היא כתבה: "סליחה שההתעסקות סביב השם לקחה כל כך הרבה זמן. נתקלנו בקצת פרצופים עקומים כשהכרזנו על שמך למשפחה שלנו, כפי שמישהו ציין בפנינו, ייתכן שלא חוקי לקרוא לך כך באוסטרליה, מכיוון שהוא נכנס תחת הקטגוריה של 'כותרת' כמו 'מלך', 'דוכס', 'לורד' או 'קפטן'".




היא הוסיפה לספר שהיא וזוגה חשבו לשנות את השם, אך אף שם אחר לא תאם לרך הנולד: "ניסינו לשנות את זה. אפילו השם 'דיסקו' חזר למשחק. אבל שום דבר אחר לא הרגיש מתאים לך. אז אזרח אתה, ותמיד תהיה - אזרח של העולם". אם תהיתם לשמותיהם של שלושת ילדיה הנוספים של קלייר, הם נקראים אטלס, אוורסט וזפיר.



קלייר ובעלה חשפו שהעמידו את השם במבחן פשוט לפני שהחליטו להשתמש בו, כך דווח ב- MailOnline. היא אמרה: "לפני לידת כל אחד מילדינו, חשבנו על שמות שאנחנו אוהבים והיינו עושים את המבחן 'האם השם מתאים לכוכב רוק או רואה חשבון?'. לא שאני רוצה במיוחד את אחד מהמקצועות האלה עבור ילדיי, אבל משם מגיעה ההשראה לשם המתאים ביותר".