לטענת אורח בית המלון, תכנון החדר לקוי והתריסים לא אפשרו לאור יום לחדור לתוך חדרו. אחד ממנהלי המלון החליט להשיב תגובה ללקוח הלא מרוצה שנתפס על חם. המנהל חשף כי האורח הגיע בשעה 11 בלילה ועזב את חדר המלון בשעה שמונה בבוקר, שעה בה השמש עדיין לא זורחת באירלנד בחודשים אלה.
אורח בית המלון התלונן גם על חדר האמבטיה שקיבל וגם כאן המנהל לא נשאר חייב ואמר: "הזמנת חדר קלאסי עם אמבטיה באופן מקוון, כך שקיבלת בדיוק את מה שהזמנת. הייתה באפשרותנו לשנות את ההזמנה שלך לחדר עם מקלחת במקרה והיה חדר כזה פנוי עבורך, אך היינו צריכים לשם כך בקשה ישירה ממך".
המנהל לא הסתפק במילים האלה והחליט להדיר את הלקוח מלשוב למלון שוב. "הצוות שלי ואני מצטערים שהחלטת לא לחזור למלוננו, ותיקנתי את פרופיל האורח שלך, כדי לוודא שלא תזמין את המלון שלנו שוב בטעות".