תייר נתן ביקורת עגומה לבית מלון בו התארח – והם החזירו באש

תייר מדנמרק ביקר בבית מלון באירלנד וטען כי תכנון החדר בבית המלון לא אפשר לאור שמש לחדור. בית המלון החליט להגיב בדרך מפתיעה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
בית מלון
בית מלון | צילום: ingimage ASAP
2
גלריה

לטענת אורח בית המלון, תכנון החדר לקוי והתריסים לא אפשרו לאור יום לחדור לתוך חדרו. אחד ממנהלי המלון החליט להשיב תגובה ללקוח הלא מרוצה שנתפס על חם. המנהל חשף כי האורח הגיע בשעה 11 בלילה ועזב את חדר המלון בשעה שמונה בבוקר, שעה בה השמש עדיין לא זורחת באירלנד בחודשים אלה.

חדר בית מלון
חדר בית מלון | צילום:FETHI BELAID,gettyimages

אורח בית המלון התלונן גם על חדר האמבטיה שקיבל וגם כאן המנהל לא נשאר חייב ואמר: "הזמנת חדר קלאסי עם אמבטיה באופן מקוון, כך שקיבלת בדיוק את מה שהזמנת. הייתה באפשרותנו לשנות את ההזמנה שלך לחדר עם מקלחת במקרה והיה חדר כזה פנוי עבורך, אך היינו צריכים לשם כך בקשה ישירה ממך".

המנהל לא הסתפק במילים האלה והחליט להדיר את הלקוח מלשוב למלון שוב. "הצוות שלי ואני מצטערים שהחלטת לא לחזור למלוננו, ותיקנתי את פרופיל האורח שלך, כדי לוודא שלא תזמין את המלון שלנו שוב בטעות".

תגיות:
בתי מלון
/
אירלנד
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף