נראה שהיד על המקלדת מאוד קלה ולפעמים שלא בצדק. תייר מדנמרק החליט להתארח בבית המלון 'אימפריאל' בעיר קורק שבאירלנד והזמין חדר דרך אתר האינטרנט של המלון. לאחר שמבחינתו לא היה מרוצה מהשהות בו, החליט לדרג אותו בכוכב אחד בלבד באתר האינטרנט 'טריפ אדוויזר' המדרג שירותים שונים.

לטענת אורח בית המלון, תכנון החדר לקוי והתריסים לא אפשרו לאור יום לחדור לתוך חדרו. אחד ממנהלי המלון החליט להשיב תגובה ללקוח הלא מרוצה שנתפס על חם. המנהל חשף כי האורח הגיע בשעה 11 בלילה ועזב את חדר המלון בשעה שמונה בבוקר, שעה בה השמש עדיין לא זורחת באירלנד בחודשים אלה.

חדר בית מלון (צילום:FETHI BELAID,gettyimages)חדר בית מלון (צילום:FETHI BELAID,gettyimages)

אורח בית המלון התלונן גם על חדר האמבטיה שקיבל וגם כאן המנהל לא נשאר חייב ואמר: "הזמנת חדר קלאסי עם אמבטיה באופן מקוון, כך שקיבלת בדיוק את מה שהזמנת. הייתה באפשרותנו לשנות את ההזמנה שלך לחדר עם מקלחת במקרה והיה חדר כזה פנוי עבורך, אך היינו צריכים לשם כך בקשה ישירה ממך".

המנהל לא הסתפק במילים האלה והחליט להדיר את הלקוח מלשוב למלון שוב. "הצוות שלי ואני מצטערים שהחלטת לא לחזור למלוננו, ותיקנתי את פרופיל האורח שלך, כדי לוודא שלא תזמין את המלון שלנו שוב בטעות".