צ'סטיטי פטרסון בת ה-23 ממדינת ארקנסו בארה"ב, שלחה הודעות בכל יום במשך ארבע שנים, למספר הטלפון הישן של אביה המנוח ושיתפה אותו באירועי חייה מאז שנפרד ממשפחתם. פטרסון פרקה את אשר על ליבה ללא ציפייה למענה מהצד השני. עד שיום אחד, ביום השנה הרביעי למותו, באופן סמלי במיוחד, קיבלה בתגובה תשובה מרגשת מאדם זר.



גבר שהזדהה בשם בראד סיפר לה שהוא קרא את ההודעות שלה במשך שנים וחשף כי הוא איבד את בתו בתאונת דרכים. הפוסט של פטרסון הפך לוויראלי ברשת הפייסבוק ולדבריה גרם למבול של הודעות תמיכה.




כששיתפה את צילומי המסך של הודעות הטקסט, היא הוסיפה וסיפרה: "אני כותבת לאבי בכל יום כדי ליידע אותו איך הולך היום שלי בארבע השנים האחרונות! היום היה הסימן שלי שהכל בסדר ואני יכולה לתת לו לנוח!". בהודעת הטקסט ששלחה לאביה היא כתבה: "מחר הולך להיות יום קשה! עברו ארבע שנים מאז שאיבדתי אותך ולא עובר יום שאני לא מתגעגעת אליך".



בין הדברים ששיתפה בהם את אביה המנוח, היא כתבה: "אני אצטרך ללכת את הדרך הארוכה הזאת לבד ולא תהיה שם כדי להגיד לי שהכל יהיה בסדר. אני מצליחה נהדר, היית כל כך גאה באישה שהפכתי להיות". בראד החזיר תשובה מרגשת לצעירה הסופדת לאביה וכתב: "איבדתי את בתי בתאונת דרכים באוגוסט 2014 וההודעות שלך החזיקו אותי בחיים".



צ'סטיטי פטרסון (צילום: פייסבוק)
צ'סטיטי פטרסון (צילום: פייסבוק)



הוא מעולם לא השיב להודעותיה של פטרסון בעבר, אך כתב שהוא חש שהגיע הזמן להודיע לה שהוא שם. "אני מצטער שאיבדת מישהו כל כך קרוב אליך אבל הקשבתי לך לאורך השנים וצפיתי בך צומחת ועוברת יותר מכל אחד אחר. רציתי להחזיר לך תשובה במשך שנים, אבל לא רציתי לשבור לך את הלב. את אישה יוצאת דופן והלוואי שהבת שלי הייתה הופכת להיות האישה שאת", הוסיף בראד. האב האבל כתב כי אביו של פיטרסון היה גאה בה וסיים את ההודעה כשאמר שהוא מאמין שהתכתבויותיהם היו "סימן מאלוהים".